Prioriteti Županijske lučke uprave su negdje drugdje. Nemam ništa protiv da se saniraju luke u Vrgadi, Rivnju ili Premudi, ali trajektno pristanište u Tkonu je po prihodu i prometu drugo u županiji i peto u Hrvatskoj, a čeka sanaciju, kaže Katičin
Trajektno pristanište u Tkonu, izgrađeno davne 1970. godine i dalje čeka sanaciju. Trenutačno je Općina Tkon izradila idejno rješenje za ishodovanje lokacijske dozvole za trajektno pristanište. Kako ističe načelnik Općine Tkon Danijel Katičin, Općina nema pravnu osnovu za taj potez nego Županijska lučka uprava Zadar.
– No kako smo mi jedini koji smo zaintersirani da se sa sanacijom krene, poduzeli smo odgovarajuće korake. Prioriteti Županijske lučke uprave su negdje drugdje.
Nemam ništa protiv da se saniraju luke u Vrgadi, Rivnju ili Premudi, ali trajektno pristanište u Tkonu je po prihodu i prometu drugo u županiji i peto u Hrvatskoj, a čeka sanaciju. Županijska lučka uprava Zadarske županije sanirala je luke koje i nisu pod njihovom upravom, što je meni vrlo drago. No kad će na red doći pristanište u Tkonu, pita se Katičin, dodavši da unatoč svemu imaju potporu Županijska lučke uprave koja im je donirala 50 tisuća kuna, no Općina Tkon je platila kompletnu dokumentaciju pristaništa koja je u izradi od 1997. godine.
Na pitanje kako je trajektno pristanište preživjelo ljetne mjesece, Katičin kazuje da je evidentan pad automobilskog prometa putnika, odnosno gostiju.
– Turist će se prije odlučiti za ljetovanje na kopnu nego na otoku zbog skupog trajektnog prijevoza, ali i zbog zabavnih sadržaja. Znatni troškovi prijevoza povlače za sobom još jedan problem, a to su Hrvati koji imaju vikendice na otoku Pašmanu, a ne dolaze. Oni koji dođu na otok iskrcaju se iz autobusa u Biogradu kako bi mogli maksimalno uštedjeti, navodi Katičin.
Tijekom ljeta nastojalo se domaćem stanovništvu i turistima ponuditi što bolji i bogatiji zabavni program. Među najposjećenijim bila je Ribarska večer i koncert grupe Magazin.
– Na otoku Pašmanu nedostaju zabavni sadržaji gdje bi se mladi mogli zabaviti, ali i koji bi goste privukli i zadržali na otoku, dodaje Katičin.
Recesija je dovela da se manje gradi na otocima, a time je i smanjen broj vozila šlepera i kamiona koji prevoze građevinski materijal s kopna na otok.
– Iako je na snazi zabrana građevinskih radova, tijekom ljeta nisu se niti opremali stambeni prostori s namještajem. U odnosu na prošlu godinu zabilježen je pad prometa koji se već od 2009. počeo lagano kretati silaznom putanjom. Da se kojim slučajem nastavio trend rasta, kako je to bilo 2008. godine, trajektno pristanište u Tkonu bilo bi u kompletnoj blokadi od vozila, zaključuje Katičin.
najnovije
najčitanije
Sport
2. HTL
Borik pobjedom otvorio sezonu
Crna Kronika
KRAĐE
KRAĐE DILJEM ŽUPANIJE Na Viru ukraden moped iz garaže, u Pridrazi lopov provalio u kuću
Zadar & Županija
Nekadašnji izdavač Zadarskog lista
Obustavljen i zaključen stečaj nad RTD-om
Ostali sportovi
EP U JEDRENJU
Fantele 13., De Micheli Vitturi 14. nakon prvog dana
Crna Kronika
KRAĐE
DOLIJALI SU! Četvorac na benkovačkom području krao novac i nakit po kućama
Nogomet
LIVI KOD KNJAZA
Livaković o nogometnim počecima u Zadru: ‘Budući da je mama kasnila po mene na treninge…’
Zadar
GODIŠNJICA TRAGEDIJE
NIKADA ZABORAVLJEN: Mnogi se prisjećaju preminulog pilota Marka Novkovića: ‘U mom srcu ne mogu umrit’
Zadar & Županija
Problem - ideologija
Načelnik Jasenica se ogradio od Facebook čestitke njegove liste nagrađenom novinaru Novosti
Hrvatska
POZNATA KNJIŽEVNICA
Vedrana Rudan objavila da boluje od raka: “Život je lijep i kada ti smrt pokuca na vrata”
Zadar
GRADILIŠTE