Kako strateški planirati sadržaj za vaše društvene mreže i web kojim ćete doprinijeti boljoj promidžbi i prodaji vaših usluga i proizvoda. Koje resurse i alate ćete koristiti za učinkovito planiranje sadržaja i kako povećati angažman s kvalitetnim sadržajem na Facebooku i Instagramu. Sve to bilo je tema jučerašnje Brendaonice koja je održana u Inovativnom Zadru. Nakon što je na Brendaonici sudjelovalo oko 450 polaznika u Puli, Poreču, Rijeci i Zagrebu, Morena Milevoj i Tomislav Pancirov ponovno su doveli predavanje u Zadar.
Kako je naglasila autorica i nositeljica projekta Morena Milevoj, Brendaonica Content MIX nastala je iz potrebe da se freelancerima i malim poduzetnicima pomogne u izgradnji svojih brendova na digitalnim kanalima uz pomoć strateškog korištenja sadržajnog marketinga. Glavni predavač bio je Zadranin Tomislav Pancirov.
– U biti naša je radionica prilagođena sadržajima na društvenim mrežama u kojima mali poduzetnici kogu unaprijediti svoj brend ili unaprijediti svoje poslovanje. Naučit ćemo ih kako pozicionirati i diferencirati svoj brend autentičnim sadržajem. S primjerima u interaktivnoj vježbi pokazat ćemo im na koji način izraditi content mix plan. Iako radionica nije specifična za Zadar, već smo imali formate usuglašene s Inovativnim Zadrom koji su bili jako posjećeni. U današnjem kaotičnom online okruženju jedini način da budete zapaženi je kvalitetan autentičan sadržaj koji iskreno pomaže vašem targetu. Jednostavno, više nemate nikakvog drugog izbora ako želite ostvariti dugoročni odnos koji rezultira dobrim rezultatima za vaše poslovanje, rekao Pancirov.
Brendaonica je promovirala tri savjeta za sadržajni marketing. Prvi govori kako bi čak 80 posto sadržaja trebalo biti edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, dok bi 20 posto sadržaja trebalo biti prodajnog tipa. Treba razmišljati kako riješiti problem vaših pratitelja, a ne da ih odmah pretvorite u kupce.
Drugi sadržaj govori da se ovisno o resursima odlučite se za distribucijske kanale (društvene mreže) i medije (foto, video, audio i tekst). Ne treba raditi samo da bi bili prisutni, jer bitno je da imate kvalitetu, a ne kvantitetu. Uz to svakako trebate raditi na web stranici koja će biti centralno mjesto te pomoći da vas otkriju uz dobru SEO optimizaciju za tražilice.
Treći savjet kaže kako treba stvarati “how to” sadržaj kojim pomažete pratiteljima da riješe neki problem, potrebu ili izazov s kojim se susreću. Zanimljivu inspiraciju za ostale tipove sadržaja i teme možete pronaći na Pinterestu.
Brendaonica je namijenjena svima, malim i mikro poduzetnicima, ali i studentima, freelancerima, nezaposlenim osobama te blogerima i influencerima koji već imaju iskustvo brendiranja na društvenim mrežama. Među njima je i mladi zadarski fotograf Domagoj Horak.
– Trebalo mi je dvije sezone rada u turizmu kako bih uspio zaraditi za opremu neophodnu za profesionalni rad. Kupio sam kameru Sony A7 mark III, s pripadajućim lećama i opremom. O brendaonici sam čuo sve najbolje i nadam se da će mi pomoći u daljnjem razvoju kao profesionalnog fotografa. Već sam poduzeo neke korake u tehničkom ekipiranju te sam, iako se trenutačno bavim pejzažima, okupio nekoliko modela, rekao je Domagoj Horak dodajući kako je u ovoj brendaonici sam već sad dobio neophodna saznanja o tome kako plasirati svoj rad na tržištu koristeći digitalne platforme.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
KK ZADAR
Košarkaški klub Zadar proslavio obljetnicu osnutka: Mladić od 79 godina koji zaslužuje muzej
Crna Kronika
NESREĆA
Podnesena optužnica protiv 23-godišnjaka zbog nesreće u kojoj su poginuli Nepalci
Nogomet
trener zadra
MARIN ORŠULIĆ: Utakmica koja će odrediti nastavak prvenstva
Ostali sportovi
OI u Parizu
Brod Belem isplovio iz Pireja s olimpijskim plamenom prema Francuskoj
Hrvatska
KONZUMACIJA MESA I MESNIH PRERAĐEVINA
Istraživanje razotkrilo: Samo jedan posto Hrvata može si priuštiti janjetinu
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Zadar
fantastičan projekt