Petak, 13. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

-1 C°

BRENDAONICA Zadrani učili o promidžbi i prodaji usluga i proizvoda na društvenim mrežama i internetu

24.02.2019. 11:45
BRENDAONICA Zadrani učili o  promidžbi i  prodaji  usluga  i proizvoda na  društvenim  mrežama i  internetu


Kako strateški planirati sadržaj za vaše društvene mreže i  web kojim ćete doprinijeti boljoj promidžbi i prodaji vaših usluga i  proizvoda. Koje resurse i alate ćete koristiti za učinkovito planiranje sadržaja i kako povećati angažman s kvalitetnim sadržajem na Facebooku i  Instagramu. Sve to bilo je tema jučerašnje Brendaonice koja je održana u  Inovativnom Zadru. Nakon što je na Brendaonici sudjelovalo oko 450  polaznika u Puli, Poreču, Rijeci i Zagrebu, Morena Milevoj i Tomislav  Pancirov ponovno su doveli predavanje u Zadar.
Kako je naglasila autorica i nositeljica projekta Morena Milevoj, Brendaonica Content MIX nastala je iz potrebe da se freelancerima i malim  poduzetnicima pomogne u izgradnji svojih brendova na digitalnim kanalima uz pomoć strateškog korištenja sadržajnog marketinga. Glavni  predavač bio je Zadranin Tomislav Pancirov.
– U biti naša je radionica prilagođena sadržajima na društvenim  mrežama u kojima mali poduzetnici kogu unaprijediti svoj brend ili  unaprijediti svoje poslovanje. Naučit ćemo ih kako pozicionirati i diferencirati svoj brend autentičnim sadržajem. S primjerima u interaktivnoj  vježbi pokazat ćemo im na koji način izraditi content mix plan. Iako radionica nije specifična za Zadar, već smo imali formate usuglašene s  Inovativnim Zadrom koji su bili jako posjećeni. U današnjem kaotičnom  online okruženju jedini način da budete zapaženi je kvalitetan autentičan sadržaj koji iskreno pomaže vašem targetu. Jednostavno, više nemate nikakvog drugog izbora ako želite ostvariti dugoročni odnos koji  rezultira dobrim rezultatima za vaše poslovanje, rekao  Pancirov.
Brendaonica je promovirala tri savjeta za sadržajni marketing. Prvi govori kako bi čak 80 posto sadržaja trebalo biti edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, dok bi 20 posto sadržaja trebalo biti prodajnog  tipa. Treba razmišljati kako riješiti problem vaših pratitelja, a ne da ih  odmah pretvorite u kupce.
Drugi sadržaj govori da se ovisno o resursima odlučite se za distribucijske kanale (društvene mreže) i medije (foto, video, audio i tekst). Ne  treba raditi samo da bi bili prisutni, jer bitno je da imate kvalitetu, a ne  kvantitetu. Uz to svakako trebate raditi na web stranici koja će biti centralno mjesto te pomoći da vas otkriju uz dobru SEO optimizaciju za  tražilice.
Treći savjet kaže kako treba stvarati “how to” sadržaj kojim pomažete  pratiteljima da riješe neki problem, potrebu ili izazov s kojim se susreću.  Zanimljivu inspiraciju za ostale tipove sadržaja i teme možete pronaći  na Pinterestu.
Brendaonica je namijenjena svima, malim i mikro poduzetnicima, ali i  studentima, freelancerima, nezaposlenim osobama te blogerima i influencerima koji već imaju iskustvo brendiranja na društvenim  mrežama. Među njima je i mladi zadarski fotograf Domagoj Horak.
– Trebalo mi je dvije sezone rada u turizmu kako bih uspio zaraditi za  opremu neophodnu za profesionalni rad. Kupio sam kameru Sony A7  mark III, s pripadajućim lećama i opremom. O brendaonici sam čuo sve  najbolje i nadam se da će mi pomoći u daljnjem razvoju kao  profesionalnog fotografa. Već sam poduzeo neke korake u tehničkom ekipiranju te  sam,  iako se trenutačno bavim pejzažima, okupio  nekoliko modela,  rekao je Domagoj Horak dodajući kako je u ovoj brendaonici sam već sad  dobio neophodna saznanja o tome kako plasirati svoj rad na tržištu koristeći digitalne platforme.