Kako strateški planirati sadržaj za vaše društvene mreže i web kojim ćete doprinijeti boljoj promidžbi i prodaji vaših usluga i proizvoda. Koje resurse i alate ćete koristiti za učinkovito planiranje sadržaja i kako povećati angažman s kvalitetnim sadržajem na Facebooku i Instagramu. Sve to bilo je tema jučerašnje Brendaonice koja je održana u Inovativnom Zadru. Nakon što je na Brendaonici sudjelovalo oko 450 polaznika u Puli, Poreču, Rijeci i Zagrebu, Morena Milevoj i Tomislav Pancirov ponovno su doveli predavanje u Zadar.
Kako je naglasila autorica i nositeljica projekta Morena Milevoj, Brendaonica Content MIX nastala je iz potrebe da se freelancerima i malim poduzetnicima pomogne u izgradnji svojih brendova na digitalnim kanalima uz pomoć strateškog korištenja sadržajnog marketinga. Glavni predavač bio je Zadranin Tomislav Pancirov.
– U biti naša je radionica prilagođena sadržajima na društvenim mrežama u kojima mali poduzetnici kogu unaprijediti svoj brend ili unaprijediti svoje poslovanje. Naučit ćemo ih kako pozicionirati i diferencirati svoj brend autentičnim sadržajem. S primjerima u interaktivnoj vježbi pokazat ćemo im na koji način izraditi content mix plan. Iako radionica nije specifična za Zadar, već smo imali formate usuglašene s Inovativnim Zadrom koji su bili jako posjećeni. U današnjem kaotičnom online okruženju jedini način da budete zapaženi je kvalitetan autentičan sadržaj koji iskreno pomaže vašem targetu. Jednostavno, više nemate nikakvog drugog izbora ako želite ostvariti dugoročni odnos koji rezultira dobrim rezultatima za vaše poslovanje, rekao Pancirov.
Brendaonica je promovirala tri savjeta za sadržajni marketing. Prvi govori kako bi čak 80 posto sadržaja trebalo biti edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, dok bi 20 posto sadržaja trebalo biti prodajnog tipa. Treba razmišljati kako riješiti problem vaših pratitelja, a ne da ih odmah pretvorite u kupce.
Drugi sadržaj govori da se ovisno o resursima odlučite se za distribucijske kanale (društvene mreže) i medije (foto, video, audio i tekst). Ne treba raditi samo da bi bili prisutni, jer bitno je da imate kvalitetu, a ne kvantitetu. Uz to svakako trebate raditi na web stranici koja će biti centralno mjesto te pomoći da vas otkriju uz dobru SEO optimizaciju za tražilice.
Treći savjet kaže kako treba stvarati “how to” sadržaj kojim pomažete pratiteljima da riješe neki problem, potrebu ili izazov s kojim se susreću. Zanimljivu inspiraciju za ostale tipove sadržaja i teme možete pronaći na Pinterestu.
Brendaonica je namijenjena svima, malim i mikro poduzetnicima, ali i studentima, freelancerima, nezaposlenim osobama te blogerima i influencerima koji već imaju iskustvo brendiranja na društvenim mrežama. Među njima je i mladi zadarski fotograf Domagoj Horak.
– Trebalo mi je dvije sezone rada u turizmu kako bih uspio zaraditi za opremu neophodnu za profesionalni rad. Kupio sam kameru Sony A7 mark III, s pripadajućim lećama i opremom. O brendaonici sam čuo sve najbolje i nadam se da će mi pomoći u daljnjem razvoju kao profesionalnog fotografa. Već sam poduzeo neke korake u tehničkom ekipiranju te sam, iako se trenutačno bavim pejzažima, okupio nekoliko modela, rekao je Domagoj Horak dodajući kako je u ovoj brendaonici sam već sad dobio neophodna saznanja o tome kako plasirati svoj rad na tržištu koristeći digitalne platforme.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Reakcije trenera
DANIJEL JUSUP NAKON RAZBIJANJA BORCA: Ključ je bio u zaustavljanju Valinskasa i Gagića
Svijet
kraj rata
Sirijski pobunjenici preuzeli vlast, žele ‘dobre odnose’ sa svim zemljama
Hrvatska
Predsjednički kandidat HDZ-a
Primorac: Vukovar kao grad svjedoči da Hrvatska ide naprijed
Svijet
BERLINSKA DEKLARACIJA
Europske sile obećale sigurnosna jamstva Ukrajini uoči Trumpova povratka
Plodovi zemlje i mora
VINSKA OMOTNICA
Dobio odbijenicu jer nije nabavio – dron?!
Županija
pitanje zaštite
RAT NA OTOKU Simbol čipke kao kamen razdora Pažana i Novaljaca
Zadar
LUKSUZNI HOTEL
Na prvom Danu karijera Zadrani upoznali privlačne ponude Hyatta
Plodovi zemlje i mora
najulov 2024.
Neočekivan ulov mladog ribolovca Andrije Reljića s Dugog otoka
Hrvatska
poznata imena
ANKETA Na predsjedničkim izborima bit će osmero kandidata. Kome ćete dati svoj glas?
Kultura
"NA KRALJEVU PUTU"