Digitalna kampanja Discover Zadar Region ušla je u uži izbor od 600 prijavljenih kandidata za uglednu nagradu Digital Communications Awards 2019 u Berlinu i to u prestižnom društvu globalnih kompanija poput Ikee, Vodafona, Coca-Cole, American Expressa, Microsofta i mnogih drugih.
Nagrade za digitalno komuniciranje odaju počast izvanrednim projektima, kampanjama i inovacijama u sferi mrežnih komunikacija. Pokrenute su 2011. godine od strane Sveučilišta primijenjenih znanosti Quadriga te od tada podižu standarde suvremene on-line komunikacije.
Kategorija Content marketing
Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ) je za prvo mjesto u kategoriji Content marketing bila u konkurenciji s tvrtkama HSBC, ING, Dremel i Geodan, a u kategoriji Storytelling s NNGroup, 24sata, LM Wind Power i A+E Networks Poland.
Direktorica TZZŽ, Mihaela Kadija kazala je kako je velika čast i priznanje za jednu turističku zajednicu iz tako male zemlje biti među konkurencijom globalnih kompanija koje ulažu iznimno velika sredstva u digitalno komuniciranje.
– Biti odabran za finalista već je neizmjeran uspjeh za nas, ali i veliki poticaj za napredovanje. Ovu kampanju odradili smo uz mnoga ograničenja, a najveći izazov bio je uskladiti zahtjeve partnera i složiti sadržaj koji će biti atraktivan, ali i pitak za čitatelje – naše potencijalne goste, istaknula je Kadija.
Kampanja je ostvarena u odličnoj suradnji s agencijom S.T.A.R. Digital koja je ograničenja pretvorila u izazove i ostvarila odlične rezultate. Naime, za kampanju je izrađeno više od 300 oglasnih »bannera«, ali i posebna »landing« stranica, odnosno 12 podstranica, kako bi se u obliku svojevrsnog bloga komunicirale najbitnije i najatraktivnije točke interesa – destinacijski i proizvodno, a članci, odnosno advertoriali, čitani su na sedam tržišta 264.592 puta. S prosječnim rasponom vremena čitanja od 1:44 – 6:69 min, možemo računati kako su čitatelji proveli preko 13 tisuća sati aktivno konzumirajući sadržaj o zadarskoj regiji. Uz to je realizirano 89.127.414 impresija display i native oglasa.
Udružili novac TZ-ova
Veliki značaj i uspjeh ove kampanje je u biti u samom udruživanju sredstava na svim razinama sustava. Namjera je bila maksimizirati pojedinačne resurse, kako TZŽ-a, tako i vodećih lokalnih turističkih zajednica kako bi se kumuliranim sredstvima moglo uopće ostvariti kampanju ovakvog značaja i dosega. Tako su se u projekt uključile ključne destinacije Zadarske županije: Zadar, Nin, Pag, Biograd i Starigrad, a njima su podršku opet dale manje TZ u okružju. Sama ta činjenica je izuzetno hvalevrijedna i pokazuje da se sinergijom zaista može postići više i značajnije. Naravno, ne smije se izostaviti i veliku podršku Hrvatske turističke zajednice kroz čini je program Udruženog oglašavanja ova kampanja i provedena.
Više o finalistima i kampanjama možete naći ovdje: https://www.digital-awards.eu/best-of-2019/
najnovije
najčitanije
Nogomet
TREĆA NL JUG
Zadar pobjedio u Omišu, remi Zagore
Zadar
Opća bolnica zadar
Željku Čulini istječe mandat, zadarska bolnica objavila natječaj za ravnatelja
Hrvatska
promjena na crpkama
Ovo su nove cijene goriva koje su na snazi od utorka
Novosti
DIVLJAČKI ČIN
Na ulici premlaćen Scholzov kandidat za euroizbore. Uhvatili su ga dok je lijepio plakate i počeli šutirati
Nogomet
asistencija i rekord
Luka Modrić oborio rekord, kapetan Vatrenih je prestigao legendarnog Puškaša
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
OLDTIMER IZLOŽBA 2024.
Zadar postaje središte čarobnog svijeta oldtimera!
Zadar
PU ZADARSKA
Zbog utrke u nedjelju pojačan promet i gužve, policija uputila preporuku vozačima
Zadar
TRAGOM ISTRAŽIVANJA