Ušli su u dućan kao da već znaju gdje što stoji i odmah s police uzeli malu teglicu meda. Riječ je o mladoj francuskoj obitelji koja nije pitala za cijenu jer su znali da je u pitanju domaći, autohtoni proizvod, a obitelj iz Poljske je tražila esenciju od koje se proizvodi poznati liker – kruškovac.
Vlasnik dućana Zvonimir Bukvić nije ni trebao previše pričati o tome kako je u pitanju med koji proizvodi njegova obitelj s dugom tradicijom bavljenja pčelarstvom i proizvodnjom pčelinjih proizvoda. Naime, upravo su med i ostali proizvodi na bazi meda, zauzeli značajno mjesto u njihovoj ponudi.
Riječ je o malom dućanu – »dva sa dva«, autohtonih domaćih proizvoda koji, iako se nalazi na samom »kantunu« jedne zadarske kalete u centru grada, pa i nije baš na nekoj lokaciji, ima svoje stalne kupce i što je najvažnije, turisti ga u pravilu primijete i gotovo da nema onoga tko se ne zaustavi i znatižljeno ne »proviri« unutra.
Uz svaki proizvod, priča…
– Dućan smo otvorili prije tri godine, a u obitelji imamo OPG u kojem se bavimo pčelarstvom i proizvodnjom maslinovog ulja i to zauzima značajno mjesto u našoj ponudi. Dućan nam je otvoren šest mjeseci u godini, a ostatak godine kada je tzv. »mrtva sezona« uglavnom se bavimo distribucijom. Cilj nam je brendiranje i izvornost. Svakom gostu želimo približiti proizvode kroz priču o našoj našoj kulturi i tradiciji jer nam dolaze gosti iz cijelog svijeta, objašnjava Zvonimir Bukvić otkrivajući kako turisti iz Azije i Kine obožavaju tartufe i maslinovo ulje, a on osim što je u ulozi prodavača, ima i ulogu – pripovjedača jer svakom gostu koji dođe na dobrom engleskom jeziku ispriča priču o povijesti i značenju svakog pojedinog proizvoda.
Puno se traže i proizvodi od smokve, a u ponudi su i vrhunska vina zadarskih vinara.
Cilj – još veća ponuda i bolja lokacija
– U našoj ponudi bitno su mjesto zauzele izvorne hrvatske rakije i likeri i to preko 20 vrsta, od raznog bilja i voća prikupljenog u ekološki čistim područijma i pretočenim u boce po tradicionalnim hrvatskim recepturama. Imamo i veliki izbor vrhunskih hrvatskih vina, kao i niz delicija kao što su dragocjeni tartufi, maslinovo ulje te džemovi. Nudimo i kozmetiku proizvedenu na bazi maslinovog ulja, pčeljinjeg voska i naravno ručno ubranog samoniklog bilja na ekološki čistim otočnim prostorima, dodao je Bukvić naglašavajući kako ostatak godine kada je dućan zatvoren, također imaju posla jer njihovi proizvodi, ali i ponuda postaju traženi kao savršeni mali darovni paketi.
– Cilj nam je u skoroj budućnosti još povećati ponudu, ali bismo htjeli i bolju lokaciju, negdje na Kalelargi. Radimo na tome i nadam se da ćemo i uspjeti, rekao je na kraju mladi poduzetnik Zvonimir Bukvić koji je već sada dokazao i pokazao kako ne samo domaći ljudi, već i turisti znaju prepoznati kvalitetu i izvorni hrvatski proizvod, ma kako on »skriven« – bio.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ODLUKA VLADE
Hrvatska kupuje dvije mobilne brodice-ljekarne, ići će u teško dostupna područja
Košarka
Košarka
Lakersi otpustili trenera: “Bio je pakao sjediti na ovom stolcu”
Scena
EUROSONG
Baby Lasagni stigao paket HNS-a, kad ga je otvorio ovo je odmah morao isprobati
Nogomet
Druga ŽNL, 18. kolo
Sv. Mihovil u derbiju pobijedio Raštane i preuzeo prvo mjesto
Svijet
PROCJENA FRANCUZA
Gotovo 150.000 ruskih vojnika poginulo u Ukrajini
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Nogomet
UGODNO IZNENAĐENJE
Delegacija srpskog nogometnog saveza posjetila Josipa Skoblara u Privlaci: ‘Ove fotografije oživljavaju sjećanja’
Zadar
PU ZADARSKA
Zbog utrke u nedjelju pojačan promet i gužve, policija uputila preporuku vozačima
Zadar
SANACIJA KROŠNJI
Od ponedjeljka se zbog radova privremeno zatvara ova ulica u Zadru
Zadar & Županija
TOČKA NA I