U Centru za kreativne industrije u petak je u sklopu provedbe projekta MADE – IN LAND (Menadžment i razvoj zaleđa) održana panel diskusija pod nazivom »Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?«.
Kuće za odmor izvrsno popunjene
Sudionike panel diskusije prva je pozdravila Marina Dujmović Vuković, ravnateljica Zadre Nove, Razvojne agencije Zadarske županije.
– Okupili smo se kako bismo raspravili o turizmu u zaleđu, jer je vrlo važno raspraviti o tome kako valorizirati turizam i obogaćivati ponudu turizma u zaleđu. Toplo se nadam da će nakon našeg druženja uslijediti dijeljenje novih ideja i savjeta za naše područje. Ove su teme vrlo važne zbog činjenice s kojom se u Zadarskoj županiji skoro svakodnevno susrećemo tijekom ljetne sezone. Priobalna mjesta često su istovremeno prebukirana. Previše se turista okuplja u istoj destinaciji. Ona postaje preopterećena i njezino upravljanje je sve više neodrživo, kazala je Dujmović Vuković te istaknula kako zaleđe ima izvanredne razvojne kapacitete, kao što se vidi iz podataka iz zadnjih par godina.
– Sve je više moderno uređenih kuća za odmor, koje su izvrsno popunjene. Zaleđe polako postaje brend za sebe. Upravo u tom smjeru želimo i razvijati ovaj projekt i zato se okupljamo na raspravi, zaključila je Dujmović Vuković.
Osjetljivi krajobraz
Projekt MADE IN – LAND nastoji uskladiti razvoj potencijala zaleđa s potrebama i kvalitetom života lokalne zajednice. Plan je promovirati i poboljšati dostupnost kulturne i prirodne baštine kopnenih područja turističkim posjetiteljima na obali te razviti inovativne modele za upravljanje osjetljivim krajobrazom zaleđa. Cilj projekta MADE IN – LAND je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija.
– Projekt MADE IN – LAND provodimo u sklopu prekogranične suradnje Italija – Hrvatska 2014. – 2020., a koja se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Posebno nam je značajan i trenutak kada organiziramo ovo druženje, jer smo prije skoro dvije godine ovaj projekt predstavili javnosti. Od tada zaista možemo reći da smo vrlo zadovoljni odazivom javnosti, ali i svih dionika koji su nam pružili podršku. ZADRA NOVA ovaj projekt provodi u partnerstvu sa Sveučilištem u Zadru i Agencijom za ruralni razvoj Istre, te još šest partnera iz Italije, kazala je Sanja Jerak, voditeljica projekta MADE IN – LAND i dodala kako se zajedničkim naporima razvijaju novi turistički proizvodi.
Suradnja na terenu
– Oni će nam omogućiti uspješniju promociju turističkih potencijala zaobalja na emitivnim turističkim tržištima. Glavni cilj projekta je valorizacija tih turističkih sadržaja i njihova prezentacija putem novih turističkih proizvoda, popraćenih digitalnim alatima. U ključnoj smo fazi projekta, gdje smo u suradnji s našim partnerima razvili jedan teritorijalni brand, tj. tematski koncept »Potraga za petim elementom«, koji uključuje niz alata i aktivnosti kojima će se na zanimljiv i inovativan način predstaviti potencijali zaleđa, objasnila je Jerak i naglasila kako teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe, povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept, koji ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje unutrašnjosti županije.
– Kreiramo fleksibilan proizvod, koji se stalno može nadopunjavati, koji može dalje rasti. Zadovoljni smo činjenicom da smo uspjeli raditi u skladu s potrebama dionika iz područja zaleđa. Bez njihovih inputa i savjeta ne bismo uspjeli sve osmisliti i oživjeti naše ideje. U narednim mjesecima nastavljamo s organizacijom sličnih aktivnosti, kao što je ova zadarska, jer dolazimo do ključne faze provedbe projektne aktivnosti, gdje ćemo brend i testirati na lokacijama u zaleđu. Cilj našeg druženja u Zadru je okupljene sudionike uvesti u temu i našim dionicima pružiti priliku da im uzvratimo na podršci koju su nam pružali, kako bi kroz ovu panel – raspravu dobili informacije o tome kako unaprijediti svoje poslovanje, zaključila je Jerak.
Govornici na panel raspravi
Na panel raspravi "Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?" održanoj u Centru za kreativne industrije govorili su: Dajana Marin, voditeljica Službe za posebne oblike turizma Ministarstva turizma i sporta; Robertina Vučković, voditeljica Odjela za razvoj poljoprivrednih gospodarstava i razvoj poslovanja Ministarstva poljoprivrede; Marta Pintur Bosna, dopredsjednica Udruge za ruralni razvoj Ravni kotari;
Mate Dušević, nositelj OPG-a Mate Dušević i dr.sc. Jurica Grzunov, poslijedotkorand s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Engleska
Arsenal u napetom derbiju zadržao lidersku poziciju
Nogomet
Serie A
Bologna s igračem manje uspjela uzeti bod protiv Udinesea
Svijet
bijela kuća
Kirby: Izrael pristao saslušati zabrinutost SAD-a prije operacije u Rafahu
Scena
PROTIV ZAKONA
Barbara Kolar oglasila se zbog prevare: ‘Tu se radilo o lažnoj reklami, ne nasjedajte na ovo”
Zadar
politika i etičnost
Vučetić na N1: Okupljeni oko ‘U ime obitelji’ su oni koji najviše pridonose ateizaciji društva
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
MUKE S MAJSTORIMA
MUKE PRI ADAPTACIJI STANA: ‘Majstori su nam uništili stan u srcu Zadra, šteta je…”
Crna Kronika
UHIĆEN JE