Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavlja provoditi izvrsno prihvaćen novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove. Promotivne aktivnosti u idućem razdoblju odvijat će se u četiri spomenuta segmenta, a prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota.
»Iznimno mi je drago da naša komunikacija pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove ostvaruje odlične rezultate, što svjedoči i veliki interes naših pratitelja na društvenim mrežama, ali i američkih, njemačkih, austrijskih i mađarskih medija koji su ga prenijeli svojim gledateljima i čitateljima. Krenuli smo s drugom fazom koncepta u sklopu kojeg posebno promoviramo određene segmente hrvatske turističke ponude po kojima smo daleko poznati, poput prirodnih ljepota, kulturne baštine, ali i gastronomije. Kroz jednominutna videa i popratne sadržaje želja nam je podsjetiti pratitelje na iznimne ljepote koje Hrvatska nudi i poručiti im da su dobrodošli u našu zemlju čim dođe vrijeme za planiranje putovanja«, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na bliskim tržištima poput Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije. Komentari su izuzetno pozitivni, a najviše se odnose na prelijepe kadrove sunca, mora, plaža, ali i na poruku »Welcome Croatia to your home« koja se koristi u novom komunikacijskom konceptu. Na YouTube-u video je pregledan preko 37 tisuća puta dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena preko tisuću puta.
Video su podijelile brojne županijske i lokalne turističke zajednice, agencije i hotelske kuće, ali i privatni iznajmljivači, a u dijeljenju poruka uključili su se i poznati hrvatski sportaši, inozemni blogeri i novinari te Europska komisija za putovanja koja je video podijelila na svojim stranicama, pohvalivši njegov koncept i sadržaj. Spomenimo i kako u posljednjih mjesec dana raste broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia Full of life pa je primjerice samo u travnju na Instagramu ostvaren doseg od gotovo četiri milijuna ljudi, više od devet tisuća komentara, 740 tisuća like-ova te preko pet tisuća novih fanova.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Serie A
Lazio ostvario i treću uzastopnu prvenstvenu pobjedu pod vodstvom Igor Tudora
Nogomet
Bundesliga
Bayer ponovo izjednačio u 96. minuti i u 46. utakmici ove sezone ostao bez poraza
KK Zadar
Premijer liga, 33. kolo
Zadrani zaključili osnovni dio laganim hodom protiv Bosca
Nogomet
SuperSport HNL
Hajduk pred praznim Poljudom uvjerljivo savladao novog drugoligaša
Ostali sportovi
GIMNASTIKA
Tin Srbić: Vjerujem da mogu puno bolje nego danas
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt