Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavlja provoditi izvrsno prihvaćen novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove. Promotivne aktivnosti u idućem razdoblju odvijat će se u četiri spomenuta segmenta, a prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota.
»Iznimno mi je drago da naša komunikacija pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove ostvaruje odlične rezultate, što svjedoči i veliki interes naših pratitelja na društvenim mrežama, ali i američkih, njemačkih, austrijskih i mađarskih medija koji su ga prenijeli svojim gledateljima i čitateljima. Krenuli smo s drugom fazom koncepta u sklopu kojeg posebno promoviramo određene segmente hrvatske turističke ponude po kojima smo daleko poznati, poput prirodnih ljepota, kulturne baštine, ali i gastronomije. Kroz jednominutna videa i popratne sadržaje želja nam je podsjetiti pratitelje na iznimne ljepote koje Hrvatska nudi i poručiti im da su dobrodošli u našu zemlju čim dođe vrijeme za planiranje putovanja«, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na bliskim tržištima poput Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije. Komentari su izuzetno pozitivni, a najviše se odnose na prelijepe kadrove sunca, mora, plaža, ali i na poruku »Welcome Croatia to your home« koja se koristi u novom komunikacijskom konceptu. Na YouTube-u video je pregledan preko 37 tisuća puta dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena preko tisuću puta.
Video su podijelile brojne županijske i lokalne turističke zajednice, agencije i hotelske kuće, ali i privatni iznajmljivači, a u dijeljenju poruka uključili su se i poznati hrvatski sportaši, inozemni blogeri i novinari te Europska komisija za putovanja koja je video podijelila na svojim stranicama, pohvalivši njegov koncept i sadržaj. Spomenimo i kako u posljednjih mjesec dana raste broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia Full of life pa je primjerice samo u travnju na Instagramu ostvaren doseg od gotovo četiri milijuna ljudi, više od devet tisuća komentara, 740 tisuća like-ova te preko pet tisuća novih fanova.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
PREDSJEDNIK SDSS-A
Pupovac: Nećemo dozvoliti ponižavanje srpskog naroda u Hrvatskoj
Crna Kronika
OČEVID U TIJEKU
Prometna nesreća na A1 na čvoru Posedarje, nema ozlijeđenih
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Hrvatska
HRVATSKI „HOMO TURISTICUS“
Poznati novinar i urednik Đuro Tomljenović aktivan je i u mirovini. Urednik je Turizmoteke, turističkog news portala
Nogomet
HRVATSKI KAPETAN
Modrić postao treći stranac po broju nastupa za Real
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Zadar
fantastičan projekt