Iako u osnovi dostavno vozilo, novi Caddy preuzimanjem najnovijeVW estetike i najmodernijih motora ide u zonu vrlo ozbiljnih kompaktnih automobila
Volkswagen gospodarska vozila predstavlja novu generaciju vrlo popularnog Caddyja, kompaktnog kombija s praktičnim sustavom kliznih vrata straga poboljšan je u svim područjima. Šest novih TDI i TSI motora sa do 21 posto nižom potrošnjom goriva, potpuno restrukturiranom ponudom modela, preciznijim, svježijim dizajnom prednjeg dijela u stilu novog Amaroka i trenutne T5 generacije i poboljšane unutrašnjosti, sada s drugim redom sjedala s mogućnosti vađenja plus dodatno smanjeni troškovi održavanja čine novi Caddy jednim od najinovativnijih gradskih dostavnih vozila i kompaktnih kombija. Globalno je treća generacija Caddyja prodana u oko 800 tisuća jedinica u samo 6 godina.
Novi Caddy bit će prvo urbano gradsko vozilo i kompaktan kombi u ovoj klasi koji će biti opremljen ESP-om u standardnoj opremi svih modela a bit će jedino vozilo u ovom segmentu tržišta dostupno s opcijom učinkovitog 6 ili 7-stupanjskog DSG mjenjača i sustavom pomoći za kretanje uzbrdo. Naravno, nova generacija ovog popularnog vozila ponovno je dostupna s produženim međuosovinskim razmakom (Maxi) i – jedinstveno u ovom segmentu – s pogonom na sve kotače.
Po prvi puta se drugi red sjedala u potpunosti može izvaditi na svim modelima.
Za Caddy s 5 sjedala tako nastaje – natovaren do krova – kapacitet teretnog prostora do 3.030 litara; odnosno kad je u pitanju Caddy Maxi ta brojka iznosi 3,880 litara.
Novi benzinski i dizelski motori Caddyja izrazito su učinkoviti (svi zadovoljavaju Euro 5 normu ispušnih plinova). Dizelski motori s turbopunjačem sa četiri ventila (TDI) imaju 75 KS, 102 KS, 110 odnosno 140 KS.
Najučinkovitiji model u ponudi je sada novi Caddy 1.6 TDI s BlueMotion tehnologijom i 102 KS. Prosječna potrošnja mu je 4,9 litara dizela na 100 kilometara a emisija CO2 129 g/km. Svaki Caddy opremljen BlueMotion tehnologijom ima Start/Stop sustav i automatsku regeneraciju akumulatora za iskorištavanje energije koja bi se inače gubila tijekom kočenja. S ovim sustavom, kada vozač makne nogu s papučice gasa ili ciljano koči, napon generatora se poveća i to se koristi za punjenje akumulatora. To smanjuje opterećenje motora, a time i potrošnju.
Za Caddy se koriste dva nova TSI benzinska motora. Tehničke karakteristike oba vrhunska motora uključuju turbopunjač i direktno ubrizgavanje goriva. Iznimno štedljivi motori sa četiri cilindra razvijaju 86 te 105 KS iz obujma od 1.2 litara. Koliko su ustvari motori štedljivi demonstrira na primjer 105-KS verzija s prosječnom potrošnjom goriva od samo 6,6 litara na 100 kilometara. U usporedbi s potrošnjom prethodnog modela potrošnja je niža za 1.6 litara ili kako je gore navedeno za 21 posto. Još jedan štedljiv i iznimno ekonomičan benzinski motor za Caddy i Caddy Maxi je verzija s prirodnim plinom, preuzeta iz prethodne generacije, 2.0 EcoFuel (CNG), snage 109 KS.
Caddy je i dalje dostupan u varijantama furgon i kombi, koje s oko 70 posto čine najveći dio udjela u prodaji. Za kupce s profinjenijim zahtjevima u smislu specifikacije opreme, Volkswagen gospodarska vozila potpuno je reorganizirao razine opreme. Odmah su dostupne dvije linije modela Trendline i Comfortline. Trendline verzija mijenja Caddy Life, a najbolju Comfortline verziju mijenja uspješan elegantan poseban model Style. Kao novi vrhunski model također će biti dostupna Comfortline Edition verzija, s kojom će Volkswagen gospodarska vozila ponovno nuditi vrlo ekskluzivnu verziju Caddyja. Također, još uvijek u ponudi je popularni kamper kombi Tramper.
Lansiranje novog Caddyja počinje krajem rujna u Njemačkoj a tijekom listopada stiže i u Hrvatsku.
najnovije
najčitanije
Nogomet
TREĆA NL JUG
Zadar pobjedio u Omišu, remi Zagore
Zadar
Opća bolnica zadar
Željku Čulini istječe mandat, zadarska bolnica objavila natječaj za ravnatelja
Hrvatska
promjena na crpkama
Ovo su nove cijene goriva koje su na snazi od utorka
Novosti
DIVLJAČKI ČIN
Na ulici premlaćen Scholzov kandidat za euroizbore. Uhvatili su ga dok je lijepio plakate i počeli šutirati
Nogomet
asistencija i rekord
Luka Modrić oborio rekord, kapetan Vatrenih je prestigao legendarnog Puškaša
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
OLDTIMER IZLOŽBA 2024.
Zadar postaje središte čarobnog svijeta oldtimera!
Zadar
PU ZADARSKA
Zbog utrke u nedjelju pojačan promet i gužve, policija uputila preporuku vozačima
Zadar
TRAGOM ISTRAŽIVANJA