Poboljšanih performansi, dopadljiv i štedljiviji za 20 posto
Audi je na tržište lansirao novu generaciju model A6 iz popularne serije allroad, odnoso verzije s pogonom na sve kotače. Prve dvije generacije modela allroad quattro u periodu između 2000. i 2006. bile su vrlo uspješne pa Audi opravdano vjeruje da će to biti i treća generacija. Univerzalan, novi model A6 allroad quattro proširuje vrstu upotrebe modela A6 Avant jer on nastavlja s vožnjom i na neasfaltiranim cestama.
Performanse su poboljšane, a potrošnja goriva smanjena je za 20 posto u odnosu na prethodni model. Dugačak je 4,94 metra, širok 1,90 metara i visok 1,47 metara, što ga čini 60 milimetara većim od modela Avant. Izrađen je na istom principu Audi ultra lagane konstrukcije, slično kao i limuzina, s aluminijskim sastavnim dijelovima koji sačinjavaju otprilike 20 posto njegove karoserije. Ukupna masa vozila smanjena je za 70 kilograma u odnosu na prethodni model. Sportskog je izgleda, ujednačenih proporcija, površine su odijeljene oštrim linijama, a linija krova prelijeva se prema D-stupovima. Rubovi blatobrana i pragovi u kontrastnoj su boji.
Unutrašnjost je elegantnog dizajna, uzorite ergonomije i odražava visoku kvalitetu izrade. Ono po čemu se model A6 allroad quattro vizualno ističe su tepisi i instrumentna ploča koji su potpuno crni. Prtljažni prostor novog modela Audi A6 allroad quattro zapremnine je 565 litara.
Novi A6 allroad quattro pravo je umjetničko djelo kada je u pitanju tehnologija povezivanja. Telefon s funkcijom Bluetooth iz dodatne opreme povezuje se na internet putem UMTS-a, a WLAN hotspot omogućuje putnicima surfanje internetom i razmjenu e-pošte. Usluge po mjeri vozača, poput Audi internetskog emitiranja informacija o stanju u prometu ili Audi web-radija koji emitira glazbu, dostupne su izravno iz automobila. Također su dostupne atraktivne usluge kao što su Google, uključujući Google Earth, Google Street View i pretraživanje interesnih točaka pomoću glasovnog upravljanja.
Novi A6 allroad quattro dostupan je s četiri snažna V6 motora – jednim benzinskim TFSI (3.0, 310 KS) i tri dizel TDI (3.0 – 204 KS, 245 KS i 313 KS).
Pogon
Sustav stalnog pogona na sva četiri kotača quattro dolazi u kombinaciji s mehanizmom za raspodjelu momenta na pogonske kotače. Tijekom dinamične vožnje taj sustav koči kotače s unutarnje strane zavoja pod manjim opterećenjem, a prije nego što počnu proklizavati. To dodatno poboljšava trakciju i upravljivost. Sportski diferencijal dostupan u dodatnoj opremi stalno raspodjeljuje pogonsku snagu u promjenjivoj količini na stražnjim kotačima.
najnovije
najčitanije
Nogomet
HNL
Mierez hat-trickom riješio utakmicu u Velikoj Gorici
Plodovi zemlje i mora
"JAKA KULTURA"
Želite li ove godine u svom vrtu posaditi rajčice, pazite da ne napravite ovu grešku
Svijet
talijanska premijerka
Giorgia Meloni nositeljica liste krajnje desne stranke na izborima za EP
Svijet
izazvao reakcije
Macron: Francusko nuklearno oružje trebalo bi biti dio debate o europskoj obrani
Županija
TRADICIONALNI PROIZVODI
KOLANSKO BLAGO Skuta fest pokazao svu raskoš domaćih slatkih i slanih delicija
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
MUKE S MAJSTORIMA
MUKE PRI ADAPTACIJI STANA: ‘Majstori su nam uništili stan u srcu Zadra, šteta je…”
Crna Kronika
UHIĆEN JE