Uz skladan lik, novu Mazdu3 krasi i najbolji koeficijent otpora zraka koji zajedno s novorazvijenim motorima stvara okvir za jedan od najekološkijih kompakta današnjice
U ekspresnom roku, svega pet godina nakon pojavljivanja prve Mazde3 – uostalom sjećamo se da je ta Mazda bila proglašena i hrvatskim Autom 2004. – Mazda Motor Corporation premijerno prikazuje njezinu novu generaciju. Svjetska je premijera odrađena na Los Angeles Auto Showu jer je više no jasno da će i Amerikanci morat prigrliti manje i štedljivije automobile tako da taj automobil, njima itekako poznate japanske marke, ima velike šanse uspjeti na tom tržištu, dok će europsku objavu imati sutra na Bologna Motor Showu. Točnije kako i Mazda definira – svjetska premijera sedana bila je u LA, a jednaka takva ali modela sport (hatchback, pet vrata) je u jednom od najznačajnijih središta talijanske auto-moto scene.
Novu Mazdu3 Sport karakterizira iznimna elegancija koja svoj izgled dijelom duguje Mazdi2 (posebno je to uočljivo na svjetlima i prednjoj maski) te rast svih mjera. U sedan verziji Mazda3 ima dimenzije d/š/v 4590/1755/1470 te međuosovinski razmak od 2640 mm, a sklad koji sobom nosi ima i izravan utjecaj na njezinu ekološku komponentu. Primjerice, koeficijent otpora zraka cx je svega 0,29, što je i najmanje u klasi, tako da je jasno kako se maksimalno pazilo na smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Unutrašnjost je ostala slična onom što pronalazimo kod Mazde6, što znači da je na vrlo visokoj estetskoj i kvalitativnoj razini.
Svi benzinski motori nove Mazde3 još su ekonomičniji nego prije i prvi na svijetu koriste katalizator konstruiran uz pomoć “single nanotehnologije” koja omogućuje smanjenje potrebne količine plemenitih metala poput platine i paladija.
Nova paleta pogonskih agregata skrojena je prema ukusu europskih kupaca i uključuje novorazvijeni 2,2-litreni turbodizelaš, upravo predstavljen u Mazdi6, kao i od prije poznate 1,6-litrene i 2,0-litrene benzinske motore te 1,6-litreni turbodizelaš.
Novi 2,2-litreni turbodizelski motor moćan je i čist pogonski agregat visokih performansi, koji spada u sam vrh klase kada je riječ o snazi, niskoj potrošnji i kultiviranosti rada. U ponudi će biti dvije verzije, snažnija sa 185 KS i slabija sa 150 KS. Oba motora imaju iznimno malu emisiju štetnih plinova i u skladu su sa Euro5 smjernicama. Potrošnja goriva i CO2 emisija su također znatno poboljšane u usporedbi s trenutačnim 2,0-litrenim motorom.
Dolazak nove generacije Mazde3 na tržište planiran je u ožujku kada će biti poznate i cijene za hrvatsko tržište.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
39. izdanje
Za ovogodišnji Plitvički maraton već se prijavilo više od 900 natjecatelja
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
ČUVANJE OKOLIŠA
U Zadru obilježen “Dan čistoće” uz eko-igre i edukaciju
Nogomet
HNL
Dinamo slavio u Varaždinu
Hrvatska
GOSPIĆ
Suvenirnica „Zera“ ne miruje niti zimi, ovih dana opet je u punom zamahu
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt