Uz skladan lik, novu Mazdu3 krasi i najbolji koeficijent otpora zraka koji zajedno s novorazvijenim motorima stvara okvir za jedan od najekološkijih kompakta današnjice
U ekspresnom roku, svega pet godina nakon pojavljivanja prve Mazde3 – uostalom sjećamo se da je ta Mazda bila proglašena i hrvatskim Autom 2004. – Mazda Motor Corporation premijerno prikazuje njezinu novu generaciju. Svjetska je premijera odrađena na Los Angeles Auto Showu jer je više no jasno da će i Amerikanci morat prigrliti manje i štedljivije automobile tako da taj automobil, njima itekako poznate japanske marke, ima velike šanse uspjeti na tom tržištu, dok će europsku objavu imati sutra na Bologna Motor Showu. Točnije kako i Mazda definira – svjetska premijera sedana bila je u LA, a jednaka takva ali modela sport (hatchback, pet vrata) je u jednom od najznačajnijih središta talijanske auto-moto scene.
Novu Mazdu3 Sport karakterizira iznimna elegancija koja svoj izgled dijelom duguje Mazdi2 (posebno je to uočljivo na svjetlima i prednjoj maski) te rast svih mjera. U sedan verziji Mazda3 ima dimenzije d/š/v 4590/1755/1470 te međuosovinski razmak od 2640 mm, a sklad koji sobom nosi ima i izravan utjecaj na njezinu ekološku komponentu. Primjerice, koeficijent otpora zraka cx je svega 0,29, što je i najmanje u klasi, tako da je jasno kako se maksimalno pazilo na smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Unutrašnjost je ostala slična onom što pronalazimo kod Mazde6, što znači da je na vrlo visokoj estetskoj i kvalitativnoj razini.
Svi benzinski motori nove Mazde3 još su ekonomičniji nego prije i prvi na svijetu koriste katalizator konstruiran uz pomoć “single nanotehnologije” koja omogućuje smanjenje potrebne količine plemenitih metala poput platine i paladija.
Nova paleta pogonskih agregata skrojena je prema ukusu europskih kupaca i uključuje novorazvijeni 2,2-litreni turbodizelaš, upravo predstavljen u Mazdi6, kao i od prije poznate 1,6-litrene i 2,0-litrene benzinske motore te 1,6-litreni turbodizelaš.
Novi 2,2-litreni turbodizelski motor moćan je i čist pogonski agregat visokih performansi, koji spada u sam vrh klase kada je riječ o snazi, niskoj potrošnji i kultiviranosti rada. U ponudi će biti dvije verzije, snažnija sa 185 KS i slabija sa 150 KS. Oba motora imaju iznimno malu emisiju štetnih plinova i u skladu su sa Euro5 smjernicama. Potrošnja goriva i CO2 emisija su također znatno poboljšane u usporedbi s trenutačnim 2,0-litrenim motorom.
Dolazak nove generacije Mazde3 na tržište planiran je u ožujku kada će biti poznate i cijene za hrvatsko tržište.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Bayer ponovo izjednačio u 96. minuti i u 46. utakmici ove sezone ostao bez poraza
KK Zadar
Premijer liga, 33. kolo
Zadrani zaključili osnovni dio laganim hodom protiv Bosca
Nogomet
SuperSport HNL
Hajduk pred praznim Poljudom uvjerljivo savladao novog drugoligaša
Ostali sportovi
GIMNASTIKA
Tin Srbić: Vjerujem da mogu puno bolje nego danas
Hrvatska
UNOSNO SAVJETOVANJE
Kolindi posao cvjeta! Pogledajte koliku dobit je prijavila bivša predsjednica
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt