Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavlja provoditi izvrsno prihvaćen novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove. Promotivne aktivnosti u idućem razdoblju odvijat će se u četiri spomenuta segmenta, a prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota.
»Iznimno mi je drago da naša komunikacija pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove ostvaruje odlične rezultate, što svjedoči i veliki interes naših pratitelja na društvenim mrežama, ali i američkih, njemačkih, austrijskih i mađarskih medija koji su ga prenijeli svojim gledateljima i čitateljima. Krenuli smo s drugom fazom koncepta u sklopu kojeg posebno promoviramo određene segmente hrvatske turističke ponude po kojima smo daleko poznati, poput prirodnih ljepota, kulturne baštine, ali i gastronomije. Kroz jednominutna videa i popratne sadržaje želja nam je podsjetiti pratitelje na iznimne ljepote koje Hrvatska nudi i poručiti im da su dobrodošli u našu zemlju čim dođe vrijeme za planiranje putovanja«, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na bliskim tržištima poput Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije. Komentari su izuzetno pozitivni, a najviše se odnose na prelijepe kadrove sunca, mora, plaža, ali i na poruku »Welcome Croatia to your home« koja se koristi u novom komunikacijskom konceptu. Na YouTube-u video je pregledan preko 37 tisuća puta dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena preko tisuću puta.
Video su podijelile brojne županijske i lokalne turističke zajednice, agencije i hotelske kuće, ali i privatni iznajmljivači, a u dijeljenju poruka uključili su se i poznati hrvatski sportaši, inozemni blogeri i novinari te Europska komisija za putovanja koja je video podijelila na svojim stranicama, pohvalivši njegov koncept i sadržaj. Spomenimo i kako u posljednjih mjesec dana raste broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia Full of life pa je primjerice samo u travnju na Instagramu ostvaren doseg od gotovo četiri milijuna ljudi, više od devet tisuća komentara, 740 tisuća like-ova te preko pet tisuća novih fanova.
najnovije
najčitanije
Svijet
izazvao reakcije
Macron: Francusko nuklearno oružje trebalo bi biti dio debate o europskoj obrani
Županija
TRADICIONALNI PROIZVODI
KOLANSKO BLAGO Skuta fest pokazao svu raskoš domaćih slatkih i slanih delicija
Scena
provjerena ekipa
L.H.D. i Dobladores de Sonido nastupili na Impulse Festivalu
Hrvatska
vojarna dračevac
Proslavljena 33. godišnjica osnutka 4. gardijske brigade ‘Pauci’
Nogomet
Engleska
Arsenal u napetom derbiju zadržao lidersku poziciju
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
MUKE S MAJSTORIMA
MUKE PRI ADAPTACIJI STANA: ‘Majstori su nam uništili stan u srcu Zadra, šteta je…”
Crna Kronika
UHIĆEN JE