Poboljšanih performansi, dopadljiv i štedljiviji za 20 posto
Audi je na tržište lansirao novu generaciju model A6 iz popularne serije allroad, odnoso verzije s pogonom na sve kotače. Prve dvije generacije modela allroad quattro u periodu između 2000. i 2006. bile su vrlo uspješne pa Audi opravdano vjeruje da će to biti i treća generacija. Univerzalan, novi model A6 allroad quattro proširuje vrstu upotrebe modela A6 Avant jer on nastavlja s vožnjom i na neasfaltiranim cestama.
Performanse su poboljšane, a potrošnja goriva smanjena je za 20 posto u odnosu na prethodni model. Dugačak je 4,94 metra, širok 1,90 metara i visok 1,47 metara, što ga čini 60 milimetara većim od modela Avant. Izrađen je na istom principu Audi ultra lagane konstrukcije, slično kao i limuzina, s aluminijskim sastavnim dijelovima koji sačinjavaju otprilike 20 posto njegove karoserije. Ukupna masa vozila smanjena je za 70 kilograma u odnosu na prethodni model. Sportskog je izgleda, ujednačenih proporcija, površine su odijeljene oštrim linijama, a linija krova prelijeva se prema D-stupovima. Rubovi blatobrana i pragovi u kontrastnoj su boji.
Unutrašnjost je elegantnog dizajna, uzorite ergonomije i odražava visoku kvalitetu izrade. Ono po čemu se model A6 allroad quattro vizualno ističe su tepisi i instrumentna ploča koji su potpuno crni. Prtljažni prostor novog modela Audi A6 allroad quattro zapremnine je 565 litara.
Novi A6 allroad quattro pravo je umjetničko djelo kada je u pitanju tehnologija povezivanja. Telefon s funkcijom Bluetooth iz dodatne opreme povezuje se na internet putem UMTS-a, a WLAN hotspot omogućuje putnicima surfanje internetom i razmjenu e-pošte. Usluge po mjeri vozača, poput Audi internetskog emitiranja informacija o stanju u prometu ili Audi web-radija koji emitira glazbu, dostupne su izravno iz automobila. Također su dostupne atraktivne usluge kao što su Google, uključujući Google Earth, Google Street View i pretraživanje interesnih točaka pomoću glasovnog upravljanja.
Novi A6 allroad quattro dostupan je s četiri snažna V6 motora – jednim benzinskim TFSI (3.0, 310 KS) i tri dizel TDI (3.0 – 204 KS, 245 KS i 313 KS).
Pogon
Sustav stalnog pogona na sva četiri kotača quattro dolazi u kombinaciji s mehanizmom za raspodjelu momenta na pogonske kotače. Tijekom dinamične vožnje taj sustav koči kotače s unutarnje strane zavoja pod manjim opterećenjem, a prije nego što počnu proklizavati. To dodatno poboljšava trakciju i upravljivost. Sportski diferencijal dostupan u dodatnoj opremi stalno raspodjeljuje pogonsku snagu u promjenjivoj količini na stražnjim kotačima.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Ligue 1
PSG je ponovo francuski prvak! Pobjeda Lyona donijela je veliko slavlje Parižanima
Svijet
IZDANA UPOZORENJA
Azija na udaru toplinskog vala, temperatura doseže 45 stupnjeva, škole zatvorene
Crna Kronika
TRAGEDIJA NA CESTI
Motociklist poginuo u sudaru s automobilom u Samoboru
Hrvatska
formiranje vlade
Nova runda pregovora u ponedjeljak, DP se sastaje sa SDP-om i HDZ-om
Košarka
Završila Prva ženska liga
FANTASTIČAN UČINAK Sjajna sezona Zadranki, 20 utakmica, 20 pobjeda
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
MUKE S MAJSTORIMA
MUKE PRI ADAPTACIJI STANA: ‘Majstori su nam uništili stan u srcu Zadra, šteta je…”
Crna Kronika
UHIĆEN JE