Najvažnije je sudjelovanje studenata u raspravama u svim oblicima nastave jer se tako razvija kritičko razmišljanje. Definitifni zaključci nisu znanstveni diskurs i stoga je svaka rasprava i razmjena različitih mišljenja dobrodošla, kazao je Faričić
U organizaciji Odbora za praćenje Bolonjskog procesa Sveučilišta u Zadru u srijedu je navečer priređeno predavanje prof. dr. sc. Josipa Faričića, profesora Odjela za geografiju i, što je u ovom kontekstu bitnije, prorektora za nastavu i studentska pitanja Sveučilišta u Zadru. Tema i naslov predavanja bili su „Koliko su studenti uključeni u kreiranje studija i nastavni proces?”, a ono je bilo četvrto u cilusu predavanja na temu bolonjskog procesa i, prema riječima organizatora, pobudilo je najveće zanimanje do sada.
Kazavši kako će on u svom predavanju postaviti samo neke, uvodne teze, profesor je Faričić pozvao studente da se uključe u razgovor i kažu svoja razmišljanja o navedenoj problematici. Izlaganje je započeo navodeći neke formalne propise, među kojima i citat iz zakona Republike Hrvatske koji kaže kako akademsku zajednicu, između ostalog, čine nastavnici i studenti.
– Na Sveučilištu u Zadru studira oko 5.500 studenata, a pojam „universitas” znači cjelinu, ukupnost između studenata i nastavnika. Na europskoj su se razini studenti po pitanju bolonjskog procesa organizirali i 2001. godine donijeli Deklaraciju iz Goteborga. U njoj su studenti artikulirani kao kompetentni i aktivni faktori studija, kazao je u prvom dijelu predavanja Faričić naglasivši kako su nastavnici ti koji bi trebali napraviti iskorak. Nadalje je govorio o temama kao što su uključenost studenata u unapređenje nastavnog procesa, o različitim anketama koje za sada pokuazuju visoke rezultate, ali koje ne moraju biti potpuno pouzdane. Za ankete je kazao kako će na zadarskom sveučilištu uskoro zaživjeti jedna novina, a to je elektronski oblik anketriranja, te kako će se nastavnike još više poticati da sami provode slobodne ankete i na taj način dobiju povratne informacije o svom nastavničkom poslu i na taj način usmjere korekcije.
– Najvažnije je sudjelovanje studenata u raspravama u svim oblicima nastave jer se tako razvija kritičko razmišljanje. Definitifni zaključci nisu znanstveni diskurs i stoga je svaka rasprava i razmjena različitih mišljenja dobrodošla. Važno je da se razvija atmosfera gdje će se studenti osjećati sigurno i preuzimati odgovornost. Potrebno je naći mjeru!, kazao je nadalje profesor Faričić.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Bayer ponovo izjednačio u 96. minuti i u 46. utakmici ove sezone ostao bez poraza
KK Zadar
Premijer liga, 33. kolo
Zadrani zaključili osnovni dio laganim hodom protiv Bosca
Nogomet
SuperSport HNL
Hajduk pred praznim Poljudom uvjerljivo savladao novog drugoligaša
Ostali sportovi
GIMNASTIKA
Tin Srbić: Vjerujem da mogu puno bolje nego danas
Hrvatska
UNOSNO SAVJETOVANJE
Kolindi posao cvjeta! Pogledajte koliku dobit je prijavila bivša predsjednica
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt