Prioriteti Županijske lučke uprave su negdje drugdje. Nemam ništa protiv da se saniraju luke u Vrgadi, Rivnju ili Premudi, ali trajektno pristanište u Tkonu je po prihodu i prometu drugo u županiji i peto u Hrvatskoj, a čeka sanaciju, kaže Katičin
Trajektno pristanište u Tkonu, izgrađeno davne 1970. godine i dalje čeka sanaciju. Trenutačno je Općina Tkon izradila idejno rješenje za ishodovanje lokacijske dozvole za trajektno pristanište. Kako ističe načelnik Općine Tkon Danijel Katičin, Općina nema pravnu osnovu za taj potez nego Županijska lučka uprava Zadar.
– No kako smo mi jedini koji smo zaintersirani da se sa sanacijom krene, poduzeli smo odgovarajuće korake. Prioriteti Županijske lučke uprave su negdje drugdje.
Nemam ništa protiv da se saniraju luke u Vrgadi, Rivnju ili Premudi, ali trajektno pristanište u Tkonu je po prihodu i prometu drugo u županiji i peto u Hrvatskoj, a čeka sanaciju. Županijska lučka uprava Zadarske županije sanirala je luke koje i nisu pod njihovom upravom, što je meni vrlo drago. No kad će na red doći pristanište u Tkonu, pita se Katičin, dodavši da unatoč svemu imaju potporu Županijska lučke uprave koja im je donirala 50 tisuća kuna, no Općina Tkon je platila kompletnu dokumentaciju pristaništa koja je u izradi od 1997. godine.
Na pitanje kako je trajektno pristanište preživjelo ljetne mjesece, Katičin kazuje da je evidentan pad automobilskog prometa putnika, odnosno gostiju.
– Turist će se prije odlučiti za ljetovanje na kopnu nego na otoku zbog skupog trajektnog prijevoza, ali i zbog zabavnih sadržaja. Znatni troškovi prijevoza povlače za sobom još jedan problem, a to su Hrvati koji imaju vikendice na otoku Pašmanu, a ne dolaze. Oni koji dođu na otok iskrcaju se iz autobusa u Biogradu kako bi mogli maksimalno uštedjeti, navodi Katičin.
Tijekom ljeta nastojalo se domaćem stanovništvu i turistima ponuditi što bolji i bogatiji zabavni program. Među najposjećenijim bila je Ribarska večer i koncert grupe Magazin.
– Na otoku Pašmanu nedostaju zabavni sadržaji gdje bi se mladi mogli zabaviti, ali i koji bi goste privukli i zadržali na otoku, dodaje Katičin.
Recesija je dovela da se manje gradi na otocima, a time je i smanjen broj vozila šlepera i kamiona koji prevoze građevinski materijal s kopna na otok.
– Iako je na snazi zabrana građevinskih radova, tijekom ljeta nisu se niti opremali stambeni prostori s namještajem. U odnosu na prošlu godinu zabilježen je pad prometa koji se već od 2009. počeo lagano kretati silaznom putanjom. Da se kojim slučajem nastavio trend rasta, kako je to bilo 2008. godine, trajektno pristanište u Tkonu bilo bi u kompletnoj blokadi od vozila, zaključuje Katičin.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Kakva utakmica na Santiago Bernabeu! Real gubio do 88. minute, preokret s dva gola režirao joker s klupe!
Nogomet
Nogomet
Fiorentina je u finalu Konferencijske lige. Remi u uzvratu je bio dovoljan za Talijane
Košarka
Košarka
Fenerbahče nakon drame s produžetkom u petoj utakmici izborio Final Four Eurolige
Kultura
DAR UMJETNIKA
Na Viru održana izložba “Sv. Josip, zaručnik BD Marije”
Scena
problemi majčinstva
Evo zašto je Danijela Dvornik ljuta na Ellu: ‘Ponekad me baš naljuti pa joj zaprijetim…’
Scena
PJEVAČICA I VODITELJICA
Vlatka Pokos ostala zgrožena plakatom u Zadru: ‘Odvratni seksizam’
Zadar
U 104. GODINI
Preminula Anđelka Mičić, jedna od najstarijih Zadranki
Županija
PUEBLO ESCONDIDO
U Lončarima vas odmah poklopi ljepota krajolika i kreativna odlučnost Marka Simića
Scena
EUROSONG
VIDEO Pogledajte nastup o kojem se priča: Baby Lasagna razvalio na Eurosongu, ne prestaju reakcije
Zadar
LOŠA USLUGA