Skupština Tankerske plovidbe jednoglasno je usvojila sve predložene odluke, a ključna je zadržavanje lani, srećom i vještinom, ostvarene dobiti od 81,9 milijuna kuna u svrhu preživljavanja sadašnjeg stanja vozarina
U hotelu Pinija po ustaljenoj tradiciji održana je, u petak u podne, Glavna skupština dioničara Tankerske plovidbe na kojoj su sve odluke brzo usvojene. Usvojeno je, dakle, Izvješće o radu uprave, Nadzornog odbora, godišnja financijska izvješća, izvješća i mišljenje revizora te razrješnice (odobrenja za rad) Upravi i Nadzornom odboru društva. I ona bitna odluka usvojena je kako je i predloženo, a riječ je o rasporedu dobiti ostvarenoj u 2010. godini. Dakle, 81,9 milijuna kuna dobiti raspoređuje se u potpunosti u zadržanu dobit.
Kako nam je prenio predsjednik Glavne skupštine Marko Krpina, sve su odluke usvojene jednoglasno.
Dobit zadržana zbog stabilnosti tvrtke
Isplate dividende neće biti, a namjena je tih sredstava, kao i većeg dijela dobiti kroz niz prethodnih godina, kada su bile unosne, stabilnost tvrtke u ovim teškim vremenima.
Tankerska plovidba Zadar ostaje ključna tvrtka Zadarske županije i najveći brodar u Hrvatskoj sada s nastavkom i produbljivanjem krize naftnih brodara. U tom je smislu bilo zanimljivije što će predsjednik Uprave Mustać kazati o aktualnim prilikama, nego već znanim i objavljenim.
– Neminovno je bilo Skupštini najaviti da sadašnja kriza nosi neminovne gubitke u 2011. godini, ako se prilike na svjetskom tržištu radikalno ne primijene, za što, nažalost, nema najava niti indikatora. Uglavnom, Tankerska plovidba brodila je i lani i preklani kroz krizu, ali je ugled tvrtke među naručiteljima usluge prijevoza nafte i derivata, vješto manevriranje između spot tržišta i čartera, ali i prodaja jednog ostarjelog broda ipak donijela dobit. No, gubici se voze već s prvim kvartalom ove godine i nastavljaju i dalje.
Godina brodarske muke
Tržište, posebice temeljnog posla Tankerske plovidbe – prijevoza nafte u dubokoj je krizi, koja je odraz svjetskih ekonomskih pa i političkih (ne)prilika. Vozarine već dugo ne pokrivaju troškove. Ipak, najznačajniji hrvatski brodar i u takvim uvjetima nastavlja svoj razvojni program uz uvjerenje da će prethodno čuvani “bijeli novac za crne dane” biti dostatan za pokriće gubitaka i osiguranje nastavka investicija. U brodarskom svijetu oči su već uprte u 2012. za dobre poslove već otpisane 2011. godine. Na žalost, informacije koje se trenutačno mogu dobiti u svijetu ne daju velike i dobre nade niti za iduću godinu. Osim smanjenja svjetske trgovine naftom, kao posljedica slabog oporavka niza zemalja, opće nestabilnosti i pada svjetske trgovine, prilike se kompliciraju stalnim uvećanjem flote. Kada je posla malo, a brodova previše, prisiljeni su voziti gubitke ili obustaviti posao. No, kako se brodovi naručuju dvije pa i više godina unaprijed, na svjetska mora stižu brodovi građeni za prethodne višegodišnje konjukture, i otežavaju ionako težak položaj brodarskih usluga.
najnovije
najčitanije
Zadar
Prgodan program
Makedonsko kulturno društvo Biljana upriličilo program »Ususret Uskrsu«
Košarka
NBA liga
Cleveland zadnji sudionik drugog kruga, sada ih čeka Boston
Hrvatska
BIVŠA MOSTOVKA
Marija Selak Raspudić gostovala u Nu2: Nisam zbog toga sretna, ali zabrana pobačaja nije rješenje
Nogomet
HNL
Dinamo pobijedio kod Rijeke 2-1 i pobjegao na +4
Sport
Miris oktana
NAGRADA GRADA ZADRA Vesela utrka u kojoj su Fićo i Tesla jedan uz drugoga
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Županija
ŠTRAJK