Teško je uopće reći kada se dogodio vrhunac nastupa, jer, svaki ton i svaka dojmljivo otpjevana strofa lakoćom su pronalazili put do nekoliko generacija sljedbenika
Oduševljenje prepunog kluba i pogledi, hipnotički usmjereni na blještavilo izvanserijske izvedbe, u petak su u zagrebačkom Boogaloou dali najbolji odgovor na pitanje zašto je Joe Bonamassa neokrunjeni kralj bluesa 21. stoljeća. Za razliku od Johnnya Wintera čiji se koncert u istom prostoru dogodio prije točno dvije godine, a čijem je „ukazanju” Hrvatska svjedočila barem dva desetljeća prekasno, 33-godišnji virtuoz stigao je u naponu kreativne i izvođačke snage te isporučio dva sata iznimno nadahnutog, energičnog i na trenutke beskompromisnog blues n’ rocka.
Malo prije 20 sati svjetla pozornice pozdravila su Bonamassu i njegov uigrani trio, a uvodna „Cradle Rock” najavila dvosatno putovanje u kojem će autoritativni krotitelj žica i pragova lakoćom stapati forme rođene u prašini i blatu američkog juga. Teško je uopće reći kada se dogodio vrhunac nastupa, jer, svaki ton i svaka dojmljivo otpjevana strofa lakoćom su pronalazili put do nekoliko generacija sljedbenika.
Ako je i bilo manje upečatljivog dijela koncerta, onda se on dogodio nakon riječi „ne osjećam se baš najbolje pa će mi s vokalima pomoći dva specijalna gosta”. Naime, glasovna podrška škotske pjevačice Sandi Thom teško da bi se mogla okarakterizirati specijalnom ili iznadprosječnom, dok je nastup ponešto boljeg Paula Rafertyja podsjetio na manirizam legendarnog Paula Rodgersa, no ne i više od toga. Međutim, u petak bi i mnogo veći ostali u sjeni sjajnog Bonamasse.
Vještom balansiranju viskijem okupanim uspješnicamama poput „So Many Roads” i „So It’s Like That”, Bonamassa je u prvom dijelu dodao i dvije stvari s posljednjeg „Black Rock” albuma – „When The Fire Hits The Sea” i “Steal Your Heart Away”, a sve one zadržale su sjajnu izmjenu energije na relaciji pozornica – publika. Njoj su, dakako, nemali doprinos dali Rick Melick na klavijaturama, Carmine Rojas (bas), te posebno bonhamovski nastrojen Bogie Bowles na bubnjevima.
“Ballad Of John Henry”, “Great Flood”, i “Young Mans Blues” bile su samo dio set liste koja će se urezati u pamćenje svima koji su svjedočili Bonamassinoj hrvatskoj premijeri, a akustične „Woke Up Dreaming” i “Mountain Time” demonstrirale svestranost i raskoš talenta čovjeka koji je na svakom nastupu spreman dati sebe. Booogaloo ili razvikani londonski Royal Albert Hall, pritom je sasvim svejedno.
Bisom rezerviranim za sjajno čitanje Leonard Cohenove „Bird On A Wire”, odnosno “Just Got Paid” ZZ Topa s improvizacijskim izletom u Cobhamov “Stratus” i Pegeov “Dazed And Confused”, Joe Bonamassa zaključio je, nadajmo se, samo prvo poglavlje svoje hrvatske priče.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Bayer ponovo izjednačio u 96. minuti i u 46. utakmici ove sezone ostao bez poraza
KK Zadar
Premijer liga, 33. kolo
Zadrani zaključili osnovni dio laganim hodom protiv Bosca
Nogomet
SuperSport HNL
Hajduk pred praznim Poljudom uvjerljivo savladao novog drugoligaša
Ostali sportovi
GIMNASTIKA
Tin Srbić: Vjerujem da mogu puno bolje nego danas
Hrvatska
UNOSNO SAVJETOVANJE
Kolindi posao cvjeta! Pogledajte koliku dobit je prijavila bivša predsjednica
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt