Dom mladeži u Sukošanu postao je centar za edukaciju za male iznajmljivače turističkog smještaja koji su čuli korisne i zanimljive informacije o zakonskim obvezama i propisima te kako postati što uspješniji, što izmijeniti u svom poslovanju i kako postati još vidljiviji na tržištu.
– Mali iznajmljivači imaju iznimno veliku važnost za cjelokupni sustav turizma Hrvatske, a time i za Općinu Sukošan. Uz stalna ulaganja u apartmane, važna su i ulaganja u ljude kroz edukacije za iznajmljivače koju je u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. organizirala Turistička zajednica općine Sukošan, kazala je Mirjana Veleslavić-Nadinić iz TZO Sukošan.
Utjecaj uređenja i dizajna na broj rezervacija
Sukošan ima 527 malih iznajmljivača koji imaju ukupno 5.275 kreveta koji su protekle godine zajedno s kampistima i nautičarima ostvarili oko 430.000 noćenja. Na edukaciju se odazvalo 80-ak iznajmljivača koji su pozorno slušali predavanja Meri Čizmić Kraljević i Sanje Delin iz Interlige, te Sanje Bubičić iz Zadarske županije i Damira Hordova iz Turističke zajednice Zadarske županije.
– U svrhu podizanja kvalitete obiteljskog smještaja polaznici edukacije imali su prigode saznati sve o utjecaju uređenja i dizajna na povećanje broja rezervacija, prezentaciji kao najjačem alatu u poslovanju, povezanosti učinkovitog oglašavanja s većim brojem gostiju i višim cijenama, poslovanju s portalima i lokalnim turističkim agencijama, načinima koji utječu na smanjenje broja otkaza rezervacija, mogućnostima pet friendly certifikata te, naposljetku, najaktualnijim segmentima administrativnog poslovanja, novostima vezanim uz zakonske obveze i propise, rekla je Veleslavić-Nadinić.
Također im je predstavljena suradnja s turističkim agencijama uz napomene o čemu valja voditi brigu prigodom uspostavljanja suradnje s agencijama s obzirom na mnogobrojnost i raznolikost u ponudi.
Stop smještaju "na crno"
– Jedan od važnih segmenata uspješnog poslovanja je dobra komunikacija s gostima prigodom upita i prije ostvarivanja rezervacija kao i komunikacija nakon izvršene usluge. Kako se najbolje pripremiti za poslovanje valja procijeniti troškove kako bi se što bolje odredila cijena koja treba odgovarati kvaliteti.
Također, sudionicima je prezentirano kako identificirati i razumjeti potrebe i zahtjeve suvremenih turista, kako upravljati jedinstvenim doživljajima smještaja u domaćinstvu te kako odabrati odgovarajući kanal promocije i prodaju.
– S obzirom na to da je od 1. travnja Državni inspektorat preuzeo poslove inspekcijskog nadzora iz nadležnosti turističke inspekcije oni će smjeti ući u objekte fizičkih osoba za koje postoji sumnja da pružaju usluge smještaja u kućanstvima "na crno", poručila je Mirjana Veleslavić istaknuvši kako se kontrola prijave i odjave gostiju te plaćanja boravišne pristojbe također vratila u nadležnost turističkih inspektora.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ODLUKA VLADE
Hrvatska kupuje dvije mobilne brodice-ljekarne, ići će u teško dostupna područja
Košarka
Košarka
Lakersi otpustili trenera: “Bio je pakao sjediti na ovom stolcu”
Scena
EUROSONG
Baby Lasagni stigao paket HNS-a, kad ga je otvorio ovo je odmah morao isprobati
Nogomet
Druga ŽNL, 18. kolo
Sv. Mihovil u derbiju pobijedio Raštane i preuzeo prvo mjesto
Svijet
PROCJENA FRANCUZA
Gotovo 150.000 ruskih vojnika poginulo u Ukrajini
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
PU ZADARSKA
Zbog utrke u nedjelju pojačan promet i gužve, policija uputila preporuku vozačima
Nogomet
UGODNO IZNENAĐENJE
Delegacija srpskog nogometnog saveza posjetila Josipa Skoblara u Privlaci: ‘Ove fotografije oživljavaju sjećanja’
Zadar
SANACIJA KROŠNJI
Od ponedjeljka se zbog radova privremeno zatvara ova ulica u Zadru
Zadar & Županija
TOČKA NA I