Mnogo godina su tako Rivanjci čekali i spremali gradnju gusterni, crnih jama, dogradnju ili renoviranje kuća i slično i sve je to zbog trajekta odgađano i pokrenuto ovoga proljeća. A sada kada imaju pristanište suočavaju se s drugim problemom, teško dobivaju mjesto u trajektu
S proljećem je na otocima oživjela i sezona građenja, osobito je to vidljivo na Rivnju, otoku koji je potkraj prošle godine prvi put dobio i trajekt. Trajekti su i dotad pristajali na Rivanj, no prevozili su samo putnike, ne i teret. Zbog neprilagođenosti rive namijenjene samo brzim linijskim brodovima, trajekti se nisu mogli zadržavati i iskrcavati teret, pa su pristajali na brzinu i “izbacivali” jedino putnike. A lani je u listopadu konačno završeno i rivanjsko trajektno pristanište, kao zadnje u cijelome nizu pristaništa, što ih je u ovome desetljeću na zadarskim otocima sagradilo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, pa su otočani nestrpljivo čekali kada će moći dovoziti i terete. Mnogo godina su tako Rivanjci čekali i spremali gradnju gusterni, crnih jama, dogradnju ili renoviranje kuća i slično i sve je to zbog trajekta odgađano i pokrenuto ovoga proljeća. A sada kada imaju pristanište suočavaju se s drugim problemom, teško dobivaju mjesto u trajektu!
Naime, na liniji broj 433 Zadar – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat – Ist trajekt plovi samo dva puta tjedno. A svaki od tih otoka ima svoje potrebe. Država je, kako je poznato, prošle godine na proljeće zbog ušteda, tako su to obrazlagali, znatno reducirala broj trajektnih linija na zadarskome području, pa i na navedenoj liniji, koja je ostala na dva trajekta tjedno. I sada je gužva na tim linijama pa nikada nije sigurno da će se kamioni uspjeti ukrcati. Premda se vozači propisno prijave na vrijeme, čak i po tjedan pa i više dana unaprijed, nikada nisu posve sigurni da će se željenoga dana i ukrcati i da će im uspjeti organizacija posla.
Nažalost, takva situacija će potrajati sve do ljetnoga plovidbenog reda, do početka lipnja, kada će se broj trajektnih linija znatno povećati. Rivanj bi ih tijekom toga razdoblja trebao imati pet u tjednu. No ljeti se manje gradi, a na većini otoka, barem onih koji spadaju pod Grad Zadar, zbog turizma je zabranjena bilo kakva gradnja.
najnovije
najčitanije
Zadar
JobIT 2024
Sveučilište u Zadru organizira Dan karijera u IT-ju
Nogomet
Njemačka
Nenad Bjelica više nije trener Uniona. Koban je bio zadnji poraz u borbi za ostanak
Moda
ANALIZA SUBOTNJE ŠPICE
Zadarske ulice preplavile suknje i haljine
Hrvatska
ŠEF STRANKE
Grbin potvrdio da nema ništa od dogovora SDP-a i DP-a, žali se na prljavu političku trgovinu
Zadar
poznat broJ
GRADSKI STANOVI Nakon sumnji u zloupotrebu, Grad Zadar najavio objavu popisa korisnika
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Scena
TIK TOK
VIDEO Britanka bila na zabavi u Zadru pa ostala u čudu: ‘Tko je ovaj tip? Ljudi su ludi za njim’
Zadar
POZITIVNA PRIČA
‘DOBRI DUH ŠKOLE’ Zadranin David Babac bio na Wings for Life utrci, podržali ga nastavnici i prijatelji
Zadar
Rekordne brojke
[FOTO] Završeno 11. izdanje Wings for Life utrke, pobjednici u Zadru Kristijan Rubinić i Nataša Šustić
Sport
Miris oktana