Iako se na prvu čini da ga nema, ipak se nazire kraj radovima na rekonstrukciji dijela Puta Stanova, potvrdili su nam iz Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo Grada Zadra.
500 metara dionice
– Nije došlo do nikakvih problema. Radovi u ulici Put Stanova, a koji obuhvaćaju 500 metara dionice prometnice od raskrižja s Ulicom Domovinskog rata do spoja s Ulicom Kraljice mira, odnosno Dubrovačkom ulicom, imaju svoj tijek. Ugrađuje se sva nova infrastruktura koje do sada nije bilo, odgovorili su nam iz UO dodajući kako do sada ta ulica nije imala sustav odvodnje, a rekonstruira se i sustav vodoopskrbe, rade se novi nogostupi, i nova javna rasvjeta. Vrijednost radova je 6.643.429,38 kn s PDV-om, a radove izvodi Cestar d.o.o. Split d.o.o., a tvrtka GiN d.o.o. obavlja nadzor nad radovima, te je izradila projekt izgradnje prometnice.
Pojasnili su kako se donji dio Puta Stanova (prema Kampusu) brže završila jer se radilo samo o presvlačenju asfalta, uz sitne zahvate Vodovoda i EVN-a. Sva ostala infrastruktura već je bila izgrađena, nagalsili su iz UO.
– Zato je i trošak radova na gornjoj dionici Puta Stanova gotovo 7 milijuna kuna, a na donoj oko 700 tisuća kuna. To su dvije različite stvari, ali ljudi to ne rezoniraju. Vide da je raskopano i odmah pomisle da je problematika ista, pojašnjavaju iz UO-a.
Rok završetka radova je sredina lipnja, navode iz UO-a. S obzirom da je bilo određenih problema s otkupom zemljišta u svrhu izgradnje nogostupa, možda radovi potraju koji dan duže.
Otkupljivali zemljišta
– U startu je bilo problema s otkupom zemljišta jer se gradi nogostup, prije svega zbog Osnovne škole Stanovi i djece koja su cijelo ovo vrijeme hodala po kolniku do škole. Kako bi krenuli u izgradnju nogostupa, morali smo otkupiti sva zemljišta. Dobar dio UO je imao pripremljeno, ali dio toga smo otkupljivali, pojasnili su iz UO-a za prostorno uređenje i graditeljstvo dodajući kako unatoč tome, pokušavaju zadovoljti postavljene rokove, ali kako uvijek tu bude i objektivnih okolnosti koje ih u tome sprječavaju.
– Kada se radi samo presvlačenje asfalta, tu je Grad Zadar jedini akter i stoga može poštivati rokove. Ima koncesionara, nema natječaja i zato je razlika i u iznosima i u vremenskom periodu, poručili su iz UO-a.
Podsjećamo, rekonstrukcija prometnice na navedenom potezu započela je još u listopadu 2018., a bila je nužna radi povećanja protočnosti prometa te radi osiguranja veće sigurnosti prometa vozila i pješaka. Zajedno s rekonstrukcijom prometnice, u tijeku je i rekonstrukcija te poboljšanje postojeće infrastrukture u tom dijelu ulice (vodovod, na dijelu ulice gradi se mješoviti kanalizacijski kolektor, postavlja nova javna rasvjeta, izmješta dio niskonaponske mreže, te postavlja nova DTK kanalizacija).
najnovije
najčitanije
Košarka
Premijer ženska liga, 11. kolo
Plusice na krilima Borić i Dingle do slavlja u povijesnom gradskom derbiju
Hrvatska
Gospićko-senjska biskupija
U katedrali u Gospiću zaređen ličko-senjski biskup mons. Marko Medo
Scena
MARCO CUCCURIN
Hrvatski influencer pozirao u suknji i izazvao lavinu komentara
Svijet
ISAK ANDIC
Osnivač i vlasnik Manga poginuo pri padu s planine u Kataloniji
Košarka
GRADSKI DERBI
Drama na Višnjiku, Jazine imale plus 26, Puntamika šut za pobjedu
Zadar
VEĆ TRADICIONALNO
Sveta Luca darovala djecu na Pedijatriji
Zadar
jaka kiša
Poplavilo novo raskrižje na Bilom brigu!
Nogomet
Legendarni zadarski (malo)nogometaš
Frane Fatović: ” Želim pokazati mladima da i s više od 40 godina mogu uživati u sportu”
Crna Kronika
navodni sukob
Hrvoje Bajlo tvrdi da ga je napao pijani gradonačelnik Dukić. Policija opovrgnula tvrdnje
Zadar
kandidat za župana