Atraktivna Insignija opremljena je snažnim dizelašima i integralnim pogonom
Kad je neki proizvod dobar i prihvaćen na tržištu, redaju se njegove inačice. Upravo je to slučaj s Opelovom srednjoklasnom limuzinom Insignija što je uz klasičan, trovolumenski model jako dobro profitirala i s karavanskim, Sports Tourer modelom. Odličan dizajn i nemala popularnost karavana učinili su upravo ovaj model jednim od najtraženijih pa su u Opelu krenuli i korak dalje. Napravljen je model s integralnim pogonom, poznatim i iz drugih modela, u izdanju nazvanom Cross Four. Drugim riječima Insignija je dobila i svoju terensku verziju. Automobil je osim po sposobnoj i osebujnoj mehanici prepoznatljiv i po zaštitama prednjeg i stražnjeg odbojnika te plastičnim dodacima iznad prednjih i stražnjih blatobrana. Bez obzira na boju vozila svi dodaci su u mat sivoj boji a zaštita podvozja i odbojnika je pak u tonu mat aluminija.
Motori što su dodijeljeni Cross Fouru su dizelaši zapremine 2 litre. Slabijem je snaga 160 KS pri 4 tisuće okretaja motora uz 350 Nm okretnog momenta dok snažniji CDTi BiTurbo ima 195 KS. Manjem motoru maksimalna brzina je 221 km/h a ubrzanje od 0 do 100 km/h 9,1 sekunda. Iako su to više nego dobre, odnosno čak i sportske karakteristike, štedljivost je uzorna. U gradu je potrošnja samo 5,4 litre, dok činjenica da na “otvorenoj cesti” troši samo 3,7 litara na stotinu kilometara ide u zonu rubrike “vjerovali ili ne”. Prosječna je potrošnja 4,3 litre a emisija CO2 od 115 g/km ne iznenađuje ali svakako veseli. Snažniji, turbo dizelaš dolazi u veljači tako da je za sada poznato kako u prosjeku troši 4,9 litara što je desetak posto lošiji rezultat od onog što pronalazimo kod manjeg dizelaša. Maksimalno doseže 230 km/h a ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je 8,7 sekundi. Više se detalja o njemu dakle očekuje za po prilici mjesec dana.
Cross Four dolazi u samo jednoj razini opreme, “Sportive”. Riječ je o vrlo bogatoj, izdašnoj opremi, a u serijski dolazi i varijabilni ovjes FlexRide kao i samoblokirajući diferencijal.
Cjenovno se Opel Insignia Cross Four smjestila negdje u sredinu sličnih modela. Na zapadnoeuropskim tržištima, ovisno o porezima, startna cijena joj je 35 tisuća eura koliko treba izdvojiti za model s 2.0 CDTi s motorom snage 160 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Ista verzija ali s automatskim mjenjačem, istog broja stupnjeva prijenosa, doseže skoro 38 tisuća eura. Verzija 2.0 CDTi BiTurbo sa 195 KS i ručnim mjenjačem ide od 37.500 eura. Važno je također napomenuti da su svi modeli opremljeni “start&stop” sustavom koji za nekoliko decilitara spušta potrošnju te dodatno pojašnjava odlične rezultate u gradskim uvjetima vožnje. Prema iskazanom, terenska verzija Insignije karavan s integralnim pogonom je 4 do 5 tisuća skuplja od standardnog izdanja.
Hoće li biti prihvaćena? Vjerojatno neće imati nekih većih problema s prodajom jer je riječ o sposobnom te istodobno “šminkerskom” automobilu. Iskustva konkurencije, primjerice iz VW koncerna, pokazuju da su takvi automobili itekako traženi.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Hrvatska
PETAR VUŠKOVIĆ
Analitičar: Milanoviću smo dno dna EU!? Pa ljudi moji, pretekli smo Rumunjsku, Slovačku i Grčku!
Svijet
BEOGRAD
Budući premijer Srbije želi bolje odnose s Hrvatskom, Žigmanov opet u vladi
Nogomet
Županijski kup
Škabrnja ’91 i Hrvatski vitez nakon drame u finalu
Nogomet
Serie B
Nekadašnji osvajač Kupa UEFA i Kupa kupova se vratio u Serie A, bivši napadač Rijeke nije igrao
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
voda