
Foto: Grad Makarska
Gradski muzej Makarska priprema veliku izložbu o tvornici bezalkoholnih pića Amfora koja je osamdesetih hranila brojne makarske obitelji
U Gradskoj galeriji Antun Gojak otvoren je tinel Amfora/Pepsi kao uvertira velikoj izložbi o makarskoj tvornici Amfora koju Gradski muzej Makarska, u suradnji s Gradom Makarska i Turističkom zajednicom Grada Makarske organizira za ljeto 2024.

Foto: Grad Makarska
Makarska tvornica bezalkoholnih pića Amfora, koja je osamdesetih godina bila je glavni proizvođač i distributer Pepsi i Mirinde te zapošljavala brojne makarske obitelji, važan je dio povijesti i identiteta grada. Prva čakula o Pepsi vremenima krenula je ovog tjedna upravo iz tinela u Gradskoj galeriji gdje su građani, gledajući stare fotografije, evocirali uspomene. Reklamni suncobrani, ogledala, majice, čaše, rokovnici, kemijske, stolnjaci, fotografije tvornice i proizvodnje, natjecanja Košarkaškog kluba Amfora ili samo neka priča ili anegdota, sve je dobro došlo za realizaciju ovog vrijednog projekta, najavio je v.d. ravnatelja Gradskog muzeja Josip Karamatić.

Foto: Grad Makarska
– Ovo je samo dio projekta Pepsi/Amfora koji smo započeli u lipnju pozivom građanima da nam za potrebe projekta ustupe predmete i fotografije. Nešto građe smo prikupili, a nešto imali u muzeju te ovim putem pozivam sve one koji žele sudjelovati i pridonijeti ovoj izložbi da dođu da se jave, sa informacijama i predmetima koje žele podijeliti s nama. Kroz prosinac ćemo biti otvoreni svaki dan, možete doći i pogledati, u tinelu ćemo se družiti, razmijeniti informacije, nastaviti prikupljati predmete i zahvaljujući vama postaviti neke nove slike na naše zidove. Vjerujem da ćemo u lipnju sljedeće godine građanima vjerno prikazati vremena kada je Pepsi bila na svakom koraku i kada smo preko Pepsi bili povezani sa svijetom, kazao je Karamatić. Zamjenica gradonačelnika Antonia Radić Brkan podsjetila je na neraskidive veze Makarske rivijere sa svjetski poznatim brendom.

Foto: Grad Makarska
– Zahvaljujući Amfori Pepsi i Mirinda su dio identiteta građana, i to nije slučajno. Naši roditelji radili su Amfori, mi smo kao djeca nakon škole i treninga žicali Pepsi na ogradi kod Amfore…. Priča o Pepsi, kada je Makarska u pitanju, nije samo priča o svjetskim poznatom brendu nego priča o životu jednog grada koja u svima nama budu emociju. Vjerujem da ćemo kroz interakciju s građanima uspješno realizirati ovaj projekt i napraviti nešto veliko za grad, istaknula je Brkan Radić.
najnovije
najčitanije
Rukomet
SP KVALIFIKACIJE
Hrvatske rukometašice minimalno slavile protiv Španjolske
Plodovi zemlje i mora
STVARNO STANJE
Virtualno poljoprivredno zemljište: Njive u naravi šikare, šume i kamen
Županija
ŽUPANIJSKI DANI
Hrvatsko pjevačko glazbeno društvo “Zoranić” nastupa u Ninu
Ostali sportovi
IZ SARAJEVA
PK Jaderi sedam medalja s međunarodnog mitinga
Plodovi zemlje i mora
QUEEN
OPORAVLJA SE Glavata želva pronađena kod Dugog otoka uskoro se vraća u more
Crna Kronika
ispitivanje osumnjičenika
USKOK zbog organiziranog kriminala “češlja” po Zadarskoj županiji
Zadar
JESSICA RABBIT
Vlasnica upozorila na divljanje: Jedini zadarski sex shop na meti vandala
Zadar
KAD NAVRŠE 18
Roditelji osoba s autizmom moraju voditi “knjige” o troškovima svog djeteta
Zadar
NEPOZNAT VLASNIK
Na Žmirićima niknuo štand bez dozvole
Zadar
PRESUDA