Foto: Foto iStock
Objašnjavamo vam koji je cilj ove marketinške strategije
Ulaskom u većinu supermarketa dočekaju vas jarke boje voća i povrća. Jeste li to ikada primijetili?
Banane, jabuke, zelene salate, tikvice, paprike i mnogi drugi proizvodi koji čine atmosferu gostoljubivom i privlačnom.
Čovjek na trenutak ima gotovo dojam da se nalazi na lokalnoj tržnici ili na tržnici voća i povrća u blizini kuće, čak i kada se nalazi na prodajnom mjestu velikog supermarketa.
Jeste li se ikada zapitali zašto je ta hrana izložena na ulazu? Nije to slučajan izbor, naprotiv. Iza toga stoji dobro promišljena marketinška strategija koja poziva kupce na kupnju.
Boje voća i povrća daju dašak vedrine, topline i prisnosti, a kupci se osjećaju opušteno.
Na taj način kupac ima dojam zdravog kupovnog izbora (čak i ako u mnogim slučajevima te namirnice nisu iz domaćeg uzgoja, već dolaze iz dalekih zemalja i pune su pesticida).
Naravno, ovo nije jedini trik koji provode supermarketi. Toliko je zamki u koje riskiramo da lako upadnemo, počevši od dimenzija kolica (što su veća, to smo više ohrabreni da ih napunimo), primamljivog mirisa svježe pečenog i čistog kruha i strateške visine police, koje nas navode na kupnju proizvoda poznatih i skupljih marki.
Ako namjeravate uštedjeti, neophodno je poznavati ove trikove.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Bayer ponovo izjednačio u 96. minuti i u 46. utakmici ove sezone ostao bez poraza
KK Zadar
Premijer liga, 33. kolo
Zadrani zaključili osnovni dio laganim hodom protiv Bosca
Nogomet
SuperSport HNL
Hajduk pred praznim Poljudom uvjerljivo savladao novog drugoligaša
Ostali sportovi
GIMNASTIKA
Tin Srbić: Vjerujem da mogu puno bolje nego danas
Hrvatska
UNOSNO SAVJETOVANJE
Kolindi posao cvjeta! Pogledajte koliku dobit je prijavila bivša predsjednica
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt