Kako u predsezoni i posezoni u Dalmaciju privući nove goste, one visoke platežne moći i što je to turizam posebnih interesa, glavne su teme Druge međunarodne konferencije i poslovne radionice Split B2B. Kako nam je rekao Dragan Kostadinović 50-ak domaćih i turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, sudjeluje na ovogodišnjoj konferenciji. Nakon ležernijeg dijela programa i dvodnevnog obilaska Omiša, Šibenika te jučer i Zadra, u srijedu ih u solinskom hotelu Salona Palace očekuje radni dio programa.
Hrana, aktivni turizam i kultura
– Ciljano područje su hrana i vino, aktivni turizam i kultura. Dakle oni događaji koji se zbivaju u predsezoni i posezoni. Tržište posebnih interesa se posljednjih godina jako razvilo u Hrvatskoj. Mi smo svi znali proizvesti dobar proizvod tj. sklopiti aranžman od sedam dana. Svake godine imamo sve više dobavljača u području hrane i vina jer je i vani poznato koliko je Hrvatska posljednjih godina napredovala u ovom području. Poglavito se to odnosi na proizvodnju maslinovog ulja i vina. Također su veliki pomaci i u aktivnom turizmu. No došli smo do zida pod nazivom “Kako to sve prodati?” Mi to ne prodajemo na susjednim tržištima ili na visoko emitivnim tržištima poput Austrije i Njemačke, nego većinom na prekomorskim tržištima, odakle dolaze isključivo avio-gosti. Ti su programi relativno skupi i donose pristojnu zaradu, rekao nam je Kostadinović.
Posjetili i Maškovića han
Nekad zamjenik zapovjednika eskadrile helikoptera 93. zračne baze Zemunik se nakon odlaska u mirovinu posvetio turizmu te je osnovao agenciju Shuttle Tours sa sjedištem u Splitu. U programu grupe koju je doveo u Zadar bio je jučer obilazak Muzeja antičkog stakla te stare gradske jezgre. Prije Zadra strani turoperatori i predstavnici agencija obišli su Maškovića han u Vrani.
– Naša ponuda obraća se malim grupama od jednog para do pet, šest gostiju prosječne starosti od 50-ak godina. Riječ je o dobro situiranim gostima srednjeg staleža kojima nije problem potrošiti nekoliko tisuća eura u tjedan dana. Za njih je osiguran prijevoz luksuznim prijevoznim sredstvima jer se radi o gostima koji žele doživljaj, ispunjenje svojih snova i visoko kvalitetan proizvod. Obično obiđu pet, šest vinarija i mjesta za degustaciju, školu kuhanja te objeduju u vrhunskim restoranima. Srećom, odnedavno imamo pet restorana s Michelinovim zvjezdicama. Kad u Zadarskoj županiji još dodamo Kraljevske vinograde, Šimu Škaulja i ostale ravnokotarske vinare, vidi se da je turistička slika Hrvatske i u ovom dijelu znatno poboljšana, rekao nam je na kraju Dragan Kostadinović, inače dopredsjednik Udruge destinacijskih menadžmenta Dalmacije.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
HRVATSKI „HOMO TURISTICUS“
Poznati novinar i urednik Đuro Tomljenović aktivan je i u mirovini. Urednik je Turizmoteke, turističkog news portala
Nogomet
HRVATSKI KAPETAN
Modrić postao treći stranac po broju nastupa za Real
Zadar
DANI MASLINE
DANI MASLINE Na Vitrenjaku upriličeno otvorenje manifestacije i nagrađeni najbolji
Ostali sportovi
VESLAČ
Martin Sinković: Rastemo i vjerujemo da možemo osvojiti medalju
Hrvatska
PREDSJEDNIK REPUBLIKE
Milanović: Hrvatska je dno EU, Bugarska jedina lošija
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Zadar
fantastičan projekt