Kako u predsezoni i posezoni u Dalmaciju privući nove goste, one visoke platežne moći i što je to turizam posebnih interesa, glavne su teme Druge međunarodne konferencije i poslovne radionice Split B2B. Kako nam je rekao Dragan Kostadinović 50-ak domaćih i turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, sudjeluje na ovogodišnjoj konferenciji. Nakon ležernijeg dijela programa i dvodnevnog obilaska Omiša, Šibenika te jučer i Zadra, u srijedu ih u solinskom hotelu Salona Palace očekuje radni dio programa.
Hrana, aktivni turizam i kultura
– Ciljano područje su hrana i vino, aktivni turizam i kultura. Dakle oni događaji koji se zbivaju u predsezoni i posezoni. Tržište posebnih interesa se posljednjih godina jako razvilo u Hrvatskoj. Mi smo svi znali proizvesti dobar proizvod tj. sklopiti aranžman od sedam dana. Svake godine imamo sve više dobavljača u području hrane i vina jer je i vani poznato koliko je Hrvatska posljednjih godina napredovala u ovom području. Poglavito se to odnosi na proizvodnju maslinovog ulja i vina. Također su veliki pomaci i u aktivnom turizmu. No došli smo do zida pod nazivom “Kako to sve prodati?” Mi to ne prodajemo na susjednim tržištima ili na visoko emitivnim tržištima poput Austrije i Njemačke, nego većinom na prekomorskim tržištima, odakle dolaze isključivo avio-gosti. Ti su programi relativno skupi i donose pristojnu zaradu, rekao nam je Kostadinović.
Posjetili i Maškovića han
Nekad zamjenik zapovjednika eskadrile helikoptera 93. zračne baze Zemunik se nakon odlaska u mirovinu posvetio turizmu te je osnovao agenciju Shuttle Tours sa sjedištem u Splitu. U programu grupe koju je doveo u Zadar bio je jučer obilazak Muzeja antičkog stakla te stare gradske jezgre. Prije Zadra strani turoperatori i predstavnici agencija obišli su Maškovića han u Vrani.
– Naša ponuda obraća se malim grupama od jednog para do pet, šest gostiju prosječne starosti od 50-ak godina. Riječ je o dobro situiranim gostima srednjeg staleža kojima nije problem potrošiti nekoliko tisuća eura u tjedan dana. Za njih je osiguran prijevoz luksuznim prijevoznim sredstvima jer se radi o gostima koji žele doživljaj, ispunjenje svojih snova i visoko kvalitetan proizvod. Obično obiđu pet, šest vinarija i mjesta za degustaciju, školu kuhanja te objeduju u vrhunskim restoranima. Srećom, odnedavno imamo pet restorana s Michelinovim zvjezdicama. Kad u Zadarskoj županiji još dodamo Kraljevske vinograde, Šimu Škaulja i ostale ravnokotarske vinare, vidi se da je turistička slika Hrvatske i u ovom dijelu znatno poboljšana, rekao nam je na kraju Dragan Kostadinović, inače dopredsjednik Udruge destinacijskih menadžmenta Dalmacije.
najnovije
najčitanije
Zadar
PANEL
OPG-ovci i kreatori turističkih politika: ‘Gastronomija je samo srce uspješne turističke ponude’
Zadar
PRIJEDLOG AKCIJE MLADIH
Cijena odvoza otpada mogla bi pasti, evo i za koliko
Kultura
TERE I LUCE
U HNK Zadar stiže urnebesna triler komedija
Plodovi zemlje i mora
FAO-ov indeks
Cijene hrane na najvišoj razini od prošlog proljeća
Zadar
DRUŠTVO ARHITEKATA
SUVREMENA URBANIZACIJA Bujanje turističkog smještaja smanjuje priuštivo stanovanje
Zadar
ŽIVOT BEZ GRANICA
Jurica Milin, osoba s Down sindromom, uspješno ruši barijere i ostvaruje svoje snove
Kultura
VELIKI KONCERT U HNK ZADAR
Klapa Anima Maris vraća se na velika vrata: “Kada nam netko priđe i podijeli svoj dojam, tada znamo da…”
Županija
pitanje zaštite
RAT NA OTOKU Simbol čipke kao kamen razdora Pažana i Novaljaca
Zadar
sigurnosne mjere
Policija snima utakmicu Zadra i srpske momčadi
Crna Kronika
opirao se uhićenju