Kako u predsezoni i posezoni u Dalmaciju privući nove goste, one visoke platežne moći i što je to turizam posebnih interesa, glavne su teme Druge međunarodne konferencije i poslovne radionice Split B2B. Kako nam je rekao Dragan Kostadinović 50-ak domaćih i turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, sudjeluje na ovogodišnjoj konferenciji. Nakon ležernijeg dijela programa i dvodnevnog obilaska Omiša, Šibenika te jučer i Zadra, u srijedu ih u solinskom hotelu Salona Palace očekuje radni dio programa.
Hrana, aktivni turizam i kultura
– Ciljano područje su hrana i vino, aktivni turizam i kultura. Dakle oni događaji koji se zbivaju u predsezoni i posezoni. Tržište posebnih interesa se posljednjih godina jako razvilo u Hrvatskoj. Mi smo svi znali proizvesti dobar proizvod tj. sklopiti aranžman od sedam dana. Svake godine imamo sve više dobavljača u području hrane i vina jer je i vani poznato koliko je Hrvatska posljednjih godina napredovala u ovom području. Poglavito se to odnosi na proizvodnju maslinovog ulja i vina. Također su veliki pomaci i u aktivnom turizmu. No došli smo do zida pod nazivom “Kako to sve prodati?” Mi to ne prodajemo na susjednim tržištima ili na visoko emitivnim tržištima poput Austrije i Njemačke, nego većinom na prekomorskim tržištima, odakle dolaze isključivo avio-gosti. Ti su programi relativno skupi i donose pristojnu zaradu, rekao nam je Kostadinović.
Posjetili i Maškovića han
Nekad zamjenik zapovjednika eskadrile helikoptera 93. zračne baze Zemunik se nakon odlaska u mirovinu posvetio turizmu te je osnovao agenciju Shuttle Tours sa sjedištem u Splitu. U programu grupe koju je doveo u Zadar bio je jučer obilazak Muzeja antičkog stakla te stare gradske jezgre. Prije Zadra strani turoperatori i predstavnici agencija obišli su Maškovića han u Vrani.
– Naša ponuda obraća se malim grupama od jednog para do pet, šest gostiju prosječne starosti od 50-ak godina. Riječ je o dobro situiranim gostima srednjeg staleža kojima nije problem potrošiti nekoliko tisuća eura u tjedan dana. Za njih je osiguran prijevoz luksuznim prijevoznim sredstvima jer se radi o gostima koji žele doživljaj, ispunjenje svojih snova i visoko kvalitetan proizvod. Obično obiđu pet, šest vinarija i mjesta za degustaciju, školu kuhanja te objeduju u vrhunskim restoranima. Srećom, odnedavno imamo pet restorana s Michelinovim zvjezdicama. Kad u Zadarskoj županiji još dodamo Kraljevske vinograde, Šimu Škaulja i ostale ravnokotarske vinare, vidi se da je turistička slika Hrvatske i u ovom dijelu znatno poboljšana, rekao nam je na kraju Dragan Kostadinović, inače dopredsjednik Udruge destinacijskih menadžmenta Dalmacije.
najnovije
najčitanije
Nogomet
navijački neredi
Dinamo od UEFA-e dobio novu kaznu
Zadar
završetak radova
Eliminirani najveći uzročnici neugodnih mirisa na pročistaču
Županija
33. obljetnica
Odana počast poginulom hrvatskom redarstveniku Damiru Šoši
Svijet
Luigi Mangione
Tisuće doniraju za obranu mladog ubojice američkog direktora
Zadar
ODLIČNA ZABAVA
Patrick Walker Duo donosi dašak Irske na zadarski Advent
Zadar
ŽIVOT BEZ GRANICA
Jurica Milin, osoba s Down sindromom, uspješno ruši barijere i ostvaruje svoje snove
Kultura
VELIKI KONCERT U HNK ZADAR
Klapa Anima Maris vraća se na velika vrata: “Kada nam netko priđe i podijeli svoj dojam, tada znamo da…”
Županija
pitanje zaštite
RAT NA OTOKU Simbol čipke kao kamen razdora Pažana i Novaljaca
Zadar
sigurnosne mjere
Policija snima utakmicu Zadra i srpske momčadi
Crna Kronika
opirao se uhićenju