Krajnje je neozbiljno da u 21. stoljeću srce turističke sezone održava trajekt star 43 godine, kapaciteta 70 automobila, smatra načelnik Preka Brižić
U želji da se prije početka glavne turističke sezone poboljšaju uvjeti putovanja na trajektnoj liniji Zadar – Preko, načelnik Općine Preko Jure Brižić prije tri tjedna obratio se dopisom upravi Jadrolinije i Agenciji za obalni i linijski pomorski promet.
– Umjesto odgovora i eventualnog poziva na razgovor, na adresu Općine Preko nije stiglo ništa! Muk i s jedne i s druge strane, što smatramo nedopustivim, komentira načelnik Brižić ponašanje državnog brodara i vodećih ljudi Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu.
A u dopisu, kaže, nije bila riječ o prigovorima na učestalost i brojnost brodskih i trajektnih linija nego ponajprije na kvalitetu trajekata koji povezuju otok Ugljan s kopnom.
– Tražimo kvalitetnije i veće trajekte za liniju Zadar – Ošljak – Preko (431) jer je situacija daleko od idealne budući da plove prastari trajekti „Vladimir Nazor” i „Sis”, koji ne zadovoljavaju standarde druge najprometnije putničke linije na Jadranu. Krajnje je neozbiljno da u 21. stoljeću srce turističke sezone održava trajekt star 43 godine, kapaciteta 70 automobila, smatra Brižić i podsjeća da je na najfrekventnijim linijama proteklog, produženog vikenda, kad je vozio „Sis”, ostajalo i desetak neukrcanih automobila.
Nadalje, ističe prvi čovjek Općine Preko, jedan prijedlog odnosio se i na prijevoz bicikala jer posljednjih godina svjedočimo velikom razvoju cikloturizma na svim otocima.
– S ciljem razvoja cikloturizma na otocima, a u skladu sa smjernicama Ministarstva turizma, tražili smo da se osigura besplatan prijevoz trajektima za bicikle, poglavito u predsezoni i posezoni. Naša općina ove je godine pokrenula projekt Avantura otok, sagradili smo i obilježili više od 20 kilometara biciklističkih putova na otoku Ugljanu, a sličan projekt napravljen je i na Pašmanu. Stoga smatramo da bi ukidanje naplate za bicikle dalo dodatan poticaj tim projektima. Ali očito smo usamljeni u takvim razmišljanjima, zaključuje Brižić te dodaje da je Općina Preko tražila i da na liniji 433 (Zadar – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat) trajekt pristaje na otoku Rivnju i subotom, kako na dolasku iz Zadra, tako i na povratku.
Brižić najavljuje kako Općina Preko neće odustati od svojih prijedloga i zahtjeva i o njima je već obavijestila resorna ministarstva i Zadarsku županiju u nadi da će od 1. srpnja otok Ugljan i kopno povezivati bolji, kvalitetniji trajekt dostojan svakog putnika.
Zgrožen je, kaže, odnosom državnog brodara jer ispada da su otočani na zadarskom području u drugoj kategoriji kad se pogledaju trajekti i brodovi koji plove, primjerice, na splitskom području
najnovije
najčitanije
Hrvatska
promjena na crpkama
Ovo su nove cijene goriva koje su na snazi od utorka
Novosti
DIVLJAČKI ČIN
Na ulici premlaćen Scholzov kandidat za euroizbore. Uhvatili su ga dok je lijepio plakate i počeli šutirati
Nogomet
asistencija i rekord
Luka Modrić oborio rekord, kapetan Vatrenih je prestigao legendarnog Puškaša
Crna Kronika
ODO
Istražni zatvor za 30-godišnjaka koji je aktiviranjem plinske boce prijetio policajcima
Zadar
Volim svoju županiju
Na utrci Wings for Life trči i 70 djelatnika hrvatskih županija, među njima i Božidar Longin
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
OLDTIMER IZLOŽBA 2024.
Zadar postaje središte čarobnog svijeta oldtimera!
Zadar
PU ZADARSKA
Zbog utrke u nedjelju pojačan promet i gužve, policija uputila preporuku vozačima
Zadar
TRAGOM ISTRAŽIVANJA