Foto: iStock/NL
TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama. Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.
Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim postovima.
TikTok je objavio da s “tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.”
Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih tjedana nakon pokretanja Threads-a, spin-offa Instagrama u vlasništvu Meta-e.
Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.
Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Engleska
Manchester City slomio Tottenham i napravio velik korak prema novoj tituli prvaka
Scena
Pred premijeru
Anya Taylor-Joy kao Furiosa u nadolazećem filmu iz Mad Max franšize izgovara jedva tridesetak rečenica
Crna Kronika
KAŽNJEN ZATVOROM
Alkoholizirani 26-godišnji vozač recidivist u Makarskoj kažnjen sa 40 dana zatvora
Svijet
KRALJ
Kralj Karlo III. otkrio svoj prvi portret od krunidbe
Svijet
VELIKA KNJIŽEVNICA
Umrla kanadska nobelovka Alice Munro
Crna Kronika
TRAGEDIJA
Mladić podlegao ozljedama nakon teške prometne nesreće kod Benkovca
Zadar
NEDOSTATAK RADNIKA
Turistička sezona pred vratima, poslodavci u turizmu na mukama
Scena
BABY LASAGNA
U engleskom jeziku pojam “baby lasagna” znači nešto sasvim drugo, iznenadit će vas
Županija
AVANTURA OTOCIMA
[VIDEO] Predstavljen novi trail film zadarskog arhipelaga
Crna Kronika
TUGA