Foto: iStock/NL
TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama. Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.
Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim postovima.
TikTok je objavio da s “tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.”
Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih tjedana nakon pokretanja Threads-a, spin-offa Instagrama u vlasništvu Meta-e.
Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.
Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme.
najnovije
najčitanije
Nogomet
azijska liga prvaka
Pobjeda Al Nassra, dva gola Ronalda, Brozović nastupio
Svijet
AMERIČKI PREDSJEDNIK
Uoči odlaska iz Bijele kuće, Biden posljednji put pomilovao purice
Hrvatska
razgovor
Plenković razgovarao s Trumpom o bilateralnim odnosima i Ukrajini
Hrvatska
PREMIJER
Plenković: Ne postoje nikakvi ‘tajni letovi’, radi se o provedbi Dublinskog režima
Crna Kronika
pljačka
Uz prijetnju vatrenim oružjem opljačkao banku na Središću
Crna Kronika
strava u slavoniji
Nasred ulice izboden muškarac, preminuo u bolnici
Zadar
U OBJEKTIVU
MODNA ANALIZA Gradske ulice i ove su subote bile pune odličnih street style komada
Županija
kupnja
I ovu nedjelju otvoren određen broj trgovina u Zadru i županiji, donosimo popis
Zadar
glazbena diva
[FOTO] Doris Dragović napravila pravi spektakl na Višnjiku
Zadarski prsten
odzvonilo neodgovornima