Foto: iStock/NL
TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama. Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.
Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim postovima.
TikTok je objavio da s “tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.”
Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih tjedana nakon pokretanja Threads-a, spin-offa Instagrama u vlasništvu Meta-e.
Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.
Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Zadar & Županija
most
Ivan Matić vraća se u Sabor i poručuje: Nastavit ću biti glasan oko intervencija u prostoru!
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!