Foto: iStock/NL
TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama. Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.
Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim postovima.
TikTok je objavio da s “tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.”
Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih tjedana nakon pokretanja Threads-a, spin-offa Instagrama u vlasništvu Meta-e.
Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.
Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme.
najnovije
najčitanije
Zadar
DHMZ
Danas sunčano i toplo, temperature do 27 ‘celzijevaca’
Zadarski prsten
VRSI
Vrški ljetni šušur postaje sve privlačniji posjetiteljima
Zadarski prsten
SLIKOVITO DOGAĐANJE
Otvoren je 22. Festival cvijeća Zadarske županije
Zadarski prsten
SUKOŠAN
Prve goste općine Sukošan dočekat će uređene šetnice, plaže i javne površine
Zadarski prsten
OPĆINA STARIGRAD
Izgradnja komunalne infrastrukture najvažniji segment razvoja
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Zadar
KUPNJA NEDJELJOM
Evo u kojim trgovinama u Zadru danas možete obaviti kupnju
Crna Kronika
1,59 promila
U Zadru vidno pijan vikao na ulici, policija ga uhitila
Moda
analiza subotnjeg đira