Petak, 3. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

TZ NIN

Privatni iznajmljivači su ključni partner u promociji destinacije

Autor: Nikolina Lucić

02.03.2024. 18:25
Privatni iznajmljivači su ključni partner u promociji destinacije

Foto: TZ NIN



Privatni iznajmljivači grada Nina u suglasju su s razvojem destinacije. Zaključak je to radionice za privatne iznajmljivače na temu »Smještaj kao dio brenda i identiteta Nina. Radionicu je, u organizaciji ninske Turističke zajednice, održala Rujana Bušić, konzultantica za razvoj i promociju destinacija.


Grad Nin s okolicom destinacija je s dominantnom ponudom smještaja privatnih iznajmljivača. Održivo upravljanje destinacijom zahtijeva konstruktivnu i intenzivnu komunikaciju s privatnim iznajmljivačima u cilju razvoja destinacije u skladu s raspoloživim ljudskim i infrastrukturnim kapacitetima, usuglašenim smjerom razvoja brenda destinacije, ponudom sadržaja i kvalitetom usluge.


– Radionica je prezentiranim temama i otvorenim pitanjima razvoja destinacije i održivosti, pozicionirala privatne iznajmljivače kao ključne dionike potvrde brenda destinacije, ali i očuvanja identiteta i autentičnosti kao jedinog sigurnog zaloga opstanka na sve zahtjevnijem i konkurentnijem turističkom tržištu. Putovanja i smještaj odavno su prestali biti sadržaj kojima se zadovoljavaju osnovne ljudske potrebe. Svako putovanje, neovisno o turističkom sadržaju, ponudi i proizvodu, očekivanje je doživljaja. Je li moguće doživjeti destinaciju u smještaju koji kvalitetom i ponudom ne prati razvoj destinacije? Privatni iznajmljivači u prilici su daljnjeg razvoja i potvrde brenda i identiteta grada Nina i u tom smislu ključni partner razvoja i promocije destinacije, poručila je Marija Dejanović, direktorica ninskog TZ-a.




Prisutni iznajmljivači, u anketi provedenoj na kraju radionice, istaknuli su spremnost za aktivnu međusobnu suradnju i suradnju s ostalim dionicima u destinaciji u jačanju pozicije grada Nina kao prepoznatljive i poželjne destinacije. Kao potrebne aktivnosti za realizaciju cilja pozicioniranja privatnog smještaja kao dijela brenda i identiteta grada Nina, istaknuli su potrebu za promocijom brenda i identiteta grada Nina s uključenom prepoznatljivošću privatnog smještaja, umrežavanje s ostalim dionicima u destinaciji te potrebu za edukacijom.


Nin nema dvorca, kraljevskog namještaja, Hrvatska nije kraljevina, ali je Kraljičina plaža brend zastupljen u prestižnom britanskom izdanju, a Nin romantična destinacija.


– Turistička zajednica grada Nina nastavit će aktivnu suradnju s privatnim iznajmljivačima u smjeru koji je u interesu održivog razvoja turizma i podizanja razine kvalitete destinacije u cjelini, zaključila je Dejanović.