![Privatni iznajmljivači su ključni partner u promociji destinacije](https://zadarskilist.novilist.hr/wp-content/uploads/2024/03/9152147-792x495.jpg)
Foto: TZ NIN
Privatni iznajmljivači grada Nina u suglasju su s razvojem destinacije. Zaključak je to radionice za privatne iznajmljivače na temu »Smještaj kao dio brenda i identiteta Nina. Radionicu je, u organizaciji ninske Turističke zajednice, održala Rujana Bušić, konzultantica za razvoj i promociju destinacija.
Grad Nin s okolicom destinacija je s dominantnom ponudom smještaja privatnih iznajmljivača. Održivo upravljanje destinacijom zahtijeva konstruktivnu i intenzivnu komunikaciju s privatnim iznajmljivačima u cilju razvoja destinacije u skladu s raspoloživim ljudskim i infrastrukturnim kapacitetima, usuglašenim smjerom razvoja brenda destinacije, ponudom sadržaja i kvalitetom usluge.
– Radionica je prezentiranim temama i otvorenim pitanjima razvoja destinacije i održivosti, pozicionirala privatne iznajmljivače kao ključne dionike potvrde brenda destinacije, ali i očuvanja identiteta i autentičnosti kao jedinog sigurnog zaloga opstanka na sve zahtjevnijem i konkurentnijem turističkom tržištu. Putovanja i smještaj odavno su prestali biti sadržaj kojima se zadovoljavaju osnovne ljudske potrebe. Svako putovanje, neovisno o turističkom sadržaju, ponudi i proizvodu, očekivanje je doživljaja. Je li moguće doživjeti destinaciju u smještaju koji kvalitetom i ponudom ne prati razvoj destinacije? Privatni iznajmljivači u prilici su daljnjeg razvoja i potvrde brenda i identiteta grada Nina i u tom smislu ključni partner razvoja i promocije destinacije, poručila je Marija Dejanović, direktorica ninskog TZ-a.
Prisutni iznajmljivači, u anketi provedenoj na kraju radionice, istaknuli su spremnost za aktivnu međusobnu suradnju i suradnju s ostalim dionicima u destinaciji u jačanju pozicije grada Nina kao prepoznatljive i poželjne destinacije. Kao potrebne aktivnosti za realizaciju cilja pozicioniranja privatnog smještaja kao dijela brenda i identiteta grada Nina, istaknuli su potrebu za promocijom brenda i identiteta grada Nina s uključenom prepoznatljivošću privatnog smještaja, umrežavanje s ostalim dionicima u destinaciji te potrebu za edukacijom.
Nin nema dvorca, kraljevskog namještaja, Hrvatska nije kraljevina, ali je Kraljičina plaža brend zastupljen u prestižnom britanskom izdanju, a Nin romantična destinacija.
– Turistička zajednica grada Nina nastavit će aktivnu suradnju s privatnim iznajmljivačima u smjeru koji je u interesu održivog razvoja turizma i podizanja razine kvalitete destinacije u cjelini, zaključila je Dejanović.
najnovije
najčitanije
Zadar
NA FACEBOOKU
OGLASIO SE MATE LUKIĆ: ‘Nisam bio u nikakvom kafiću, ni zabavi. Bio sam u službi u šumi…’
Tenis
TENIS
ATP Umag: Musetti protiv Cerundola za naslov
Svijet
KANDIDAT ZA PREDSJEDNIKA
Trump hvali svoj odnos s Netanyahuom i proziva Harris za uvredljive izjave o Gazi
Zadar
SRETNIK IZ ZADRA
PROVJERITE LISTIĆE! U Zadru pogođena Eurojackpot petica u iznosu od skoro 70.000 eura!
Crna Kronika
NESREĆA GRADSKOG VIJEĆNIKA
Objavljeni rezultati očevida na izgorjelom vozilu Natura Jadere: Mate Lukić vozio bez vozačke
Crna Kronika
nepoznate okolnosti požara
Zapalio se automobil na Dugom otoku! Vozio ga Mate Lukić
Crna Kronika
sudar na semaforu
Još jedna prometna nesreća u Murvici! Teško ozlijeđena žena
Scena
NOVA PJESMA
VIDEO Pogledajte spot za novu Thompsonovu pjesmu, fanovi nižu same komplimente
Zadar
SRETNIK IZ ZADRA
PROVJERITE LISTIĆE! U Zadru pogođena Eurojackpot petica u iznosu od skoro 70.000 eura!
Županija
TJERANJE S PLAŽE