
Foto: TZ NIN
Privatni iznajmljivači grada Nina u suglasju su s razvojem destinacije. Zaključak je to radionice za privatne iznajmljivače na temu »Smještaj kao dio brenda i identiteta Nina. Radionicu je, u organizaciji ninske Turističke zajednice, održala Rujana Bušić, konzultantica za razvoj i promociju destinacija.
Grad Nin s okolicom destinacija je s dominantnom ponudom smještaja privatnih iznajmljivača. Održivo upravljanje destinacijom zahtijeva konstruktivnu i intenzivnu komunikaciju s privatnim iznajmljivačima u cilju razvoja destinacije u skladu s raspoloživim ljudskim i infrastrukturnim kapacitetima, usuglašenim smjerom razvoja brenda destinacije, ponudom sadržaja i kvalitetom usluge.
– Radionica je prezentiranim temama i otvorenim pitanjima razvoja destinacije i održivosti, pozicionirala privatne iznajmljivače kao ključne dionike potvrde brenda destinacije, ali i očuvanja identiteta i autentičnosti kao jedinog sigurnog zaloga opstanka na sve zahtjevnijem i konkurentnijem turističkom tržištu. Putovanja i smještaj odavno su prestali biti sadržaj kojima se zadovoljavaju osnovne ljudske potrebe. Svako putovanje, neovisno o turističkom sadržaju, ponudi i proizvodu, očekivanje je doživljaja. Je li moguće doživjeti destinaciju u smještaju koji kvalitetom i ponudom ne prati razvoj destinacije? Privatni iznajmljivači u prilici su daljnjeg razvoja i potvrde brenda i identiteta grada Nina i u tom smislu ključni partner razvoja i promocije destinacije, poručila je Marija Dejanović, direktorica ninskog TZ-a.
Prisutni iznajmljivači, u anketi provedenoj na kraju radionice, istaknuli su spremnost za aktivnu međusobnu suradnju i suradnju s ostalim dionicima u destinaciji u jačanju pozicije grada Nina kao prepoznatljive i poželjne destinacije. Kao potrebne aktivnosti za realizaciju cilja pozicioniranja privatnog smještaja kao dijela brenda i identiteta grada Nina, istaknuli su potrebu za promocijom brenda i identiteta grada Nina s uključenom prepoznatljivošću privatnog smještaja, umrežavanje s ostalim dionicima u destinaciji te potrebu za edukacijom.
Nin nema dvorca, kraljevskog namještaja, Hrvatska nije kraljevina, ali je Kraljičina plaža brend zastupljen u prestižnom britanskom izdanju, a Nin romantična destinacija.
– Turistička zajednica grada Nina nastavit će aktivnu suradnju s privatnim iznajmljivačima u smjeru koji je u interesu održivog razvoja turizma i podizanja razine kvalitete destinacije u cjelini, zaključila je Dejanović.
najnovije
najčitanije
Kultura
POKROVITELJSTVO ŽUPANIJE
Otvorena izložba Županijska smotra »ArtDizajn 2025.«
Svijet
vatikanska konklava
Poznat datum početka izbora za novog papu
Kultura
narodni muzej zadar
“U početku bijaše igra” otvara ciklus izložbi o povijesti zadarskog sporta
Crna Kronika
vikend akcija
Tijekom vikenda na zadarskim cestama 242 prometna prekršaja
Crna Kronika
vikend rekorder
U Miranjama Gornjim pijan vozio posred ceste
Zadar
GODINA JUBILEJA
FOTO Održana središnja proslava Jubilejske godine, donosimo veliku fotogaleriju
Scena
ODUŠEVLJENI SILVIJOM
Gledatelji Braka na prvu puni hvale za Zadranku: ‘Silvija je žena baš onakva kako treba biti…’
Zadar
NE SKRIVA NEZADOVOLJSTVO
‘TO NIJE PRAVEDNO’ Građanin ogorčen zbog cijena stanova u Zadru: ‘Vlasnici iskorištavaju priliku…’
Košarka
MARKO BUTIĆ
VIDEO Bivši vođa Tornada o zlatnim danima zadarskog sporta: ‘Košarka je u Zadru doručak, ručak i večera’
Scena
OGLAS NA FACEU