Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Novi proizvod

TZ Nin radi na razvoju ciklo turizma, hikinga, birdwatchinga i kitesurfinga

Autor: Nikolina Lucić

14.01.2023. 15:58
TZ Nin radi na razvoju ciklo turizma, hikinga, birdwatchinga i kitesurfinga

Foto: Arhiva ZL



O prošlogodišnjoj se turističkoj sezoni u više navrata govorilo u superlativima, jer je nakon dvije pandemijske godine turistički promet napokon poprimio stare razine. Na ulice i plaže vratili su se strani turisti koji su napokon mogli uživati bez epidemioloških ograničenja.


Tako je bilo i na području grada Nina, o čemu smo razgovarali s direktoricom gradskog TZ-a Marijom Dejanović koja nam je kazala kako je prošle godine na turističkom području koje administrativno pokriva Turistička zajednica grada Nina ukupno ostvareno 695.925 noćenja, što je 27 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje 2021. godine, odnosno tek jedan posto manje od ostvarenog turističkog prometa u odnosu na rekordnu 2019. godinu.


Destinacijska promidžba


– Navedena noćenja realizirana su boravkom 85.699 turista, što je 31 posto više dolazaka u odnosu na isto razdoblje 2021. godine, odnosno četiri posto više dolazaka turista u odnosu na 2019. godinu. Dolazak stranih gostiju iz zemalja koje predvode u strukturi gostiju rezultat je destinacijske promidžbe, situacije u postpandemijskom razdoblju te okolnosti povezanih s ratom u Ukrajini. Prema analizi strukture gostiju odnosno emitivnih tržišta najviše turističkih noćenja su ostvarili gosti iz Njemačke, Hrvatske, Poljske, Slovačke, Češke, Nizozemske, Austrije, Mađarske, Slovenije i Ujedinjenog Kraljevstva, poručila je Dejanović, kazavši nam kako je jako zadovoljna ostvarenim prometom, imajući u vidu činjenicu da su se prošle ljetne sezone oslobodili ograničenja prouzročenim pandemijom.


Brend Kraljičina plaža




– Nin se nalazi u društvu odabranih svjetskih brendova i predstavljen je u spomen albumu »Strive for Perfection: The Platinum Jubilee Edition« unutar članka pod nazivom »Jewel in the crown«, što će imati dugoročniji promidžbeni efekt. U članku su predstavljena globalno značajna obilježja Nina. Kraljičina plaža je brend koji je urednički tim odabrao za ulazak u ovo prestižno izdanje. Godinu završavamo s jako dobrim rezultatima, a napori koji se ulažu u promidžbu su rezultirali nagradama i pozicioniranju Nina u spomenuti album. Također Turistička zajednica grada Nina dobitnik je nagrade »Croatia Prestige awards »Tourist Board of the Year 2022/2023« koju dodjeljuje tvrtka Corporate LiveWire sa sjedištem u Birminghamu u Velikoj Britaniji. Corporate Livewire Prestige Awards dodjeljuje priznanje malim i srednjim tvrtkama koje su se u proteklih 12 mjeseci pokazale najboljima na svom tržištu. Nadaleko poznata ninska manifestacija »Romantični tjedan« dobitnik je nagrade »Simply the best« za kvalitetu i kreativnost manifestacije koja svojom jedinstvenošću te aktivnim i zabavnim sadržajima značajno doprinosi daljnjem pozicioniranju Nina kao jedne od najromantičnijih destinacija Europe u kategoriji: Manifestacije – zabava, rezimirala je Dejanović, dodavši kako Nin u zimskom periodu najčešće posjećuju izletnici, a gotovo svakoga dana dogodi se pokoji posjetitelj koji istražuje Hrvatsku, pa mu je u fokusu interesa i starohrvatski grad Nin.


– Velikih brojki nema s obzirom da je destinacija Nin kamping destinacija, a hotelska ponuda za sada nedostaje. Destinacija je usmjerila svoje snage u razvoj novih proizvoda poput ciklo turizam, hiking, birdwatching i kitesurfing koji su pogodni za cjelogodišnji turizam, a posebno za razdoblje izvan ljetnih mjeseci, poručila je Dejanović.


TZ GRADA NINA NIN – Marija Dejanović s direktorima županijske i zadarske turističke zajednice