Tijekom neizvjesne 2020. godine, Turistička zajednica grada Zadra ustanovila je novi brand identitet koji zacrtava smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju. Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel.
Uz navedene digitalne kanale, kreirani su i novi tiskani materijali koji uključuju redizajniran plan grada i četiri atraktivne promotivne brošure. Svaka od četiriju brošura je namijenjena drugačijoj ciljanoj skupini i opisuje različite turističke proizvode karakteristične za naš grad i okolicu.
Četiri brošure
U osnovnoj i najobimnijoj image-brošuri koja je namijenjena promociji na turističkim sajmovima i drugim manifestacijama u inozemstvu i Hrvatskoj, Zadar je predstavljen kao »dalmatinska metropola i centar Jadrana«. Obiluje atraktivnim fotografijama prvenstveno zadarskih fotografa, najvećim dijelom Stipe Suraća, potom produciranim fotografijama Filipa Brale te motivima autora Ive Perinčić, Fabia Šimičeva, Davora Strenje, Velida Jakupovića Gricka, Mladena Radolovića Mrlje i drugih. Djeluje poput turističke mini-monografije, a stilom, dizajnom i sadržajem korelira s novom web stranicom i općim dizajnom imagea TZ grada Zadra.
Tri manje brošure namijenjene su distribuciji na lokalnom nivou u Turističko informativnim centrima u gradu i okolici, u turističkim agencijama, Zračnoj luci i cruising luci Gaženica te u hotelima i privatnom smještaju. Svaka od tri brošure obuhvaća jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda grada Zadra; kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s predivnim otocima, Petrčanima, Parkovima prirode i Nacionalnim parkovima.
Prilagođenost osobama s invaliditetom
Uz veliku pomoć od strane Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba i nekoliko udruga osoba s invaliditetom iz Zadra, TZ je u suradnji s Upravnim odjelom za EU fondove Grada Zadra pristupila EU projektu pod nazivom Tourism4All. Cilj tog projekta jest razvoj i promocija prekogranične mreže turističkih destinacija pristupačnog turizma. U sklopu ove suradnje je osnovna promotivna mrežna stranica www.zadar.travel prilagođena za osobe s invaliditetom, a za tiskan je i poseban »Priručnik za rad s gostima s invaliditetom«, koji je tijekom božićno-novogodišnjih praznika 2020. godine poštom dostavljen na adrese svih registriranih privatnih iznajmljivača u Zadru.
Kreativno rješenje i dizajn svih tiskanih izdanja napravila je tvrtka Hoba dizajn studio Zadar.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
PREMIJER
Plenković o uhićenju Trupkovića: “Onaj tko je kriv će odgovarati”
Plodovi zemlje i mora
UKUSNO POVRĆE
Artičoka se smatra delikatesom, a možete je lako sami uzgajati
Kultura
SF ROMAN
Veronika Santo predstavila svoj treći roman “Venecijanski sat”
Plodovi zemlje i mora
NATJEČAJ
Uskoro prijave za potpore malim poljoprivrednicima
Zadar
SVEUČILIŠTE U ZADRU
Veleposlanik Japana predao vrijednu donaciju knjiga Znanstvenoj knjižnici
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Županija
OBAVIJEST