Kada kriza nastane već u fazi anticipacije treba napraviti krizni plan, oformiti kriznu skupinu koja će isključivo raditi na tom slučaju i pokušati riješiti krizu. Najvažnije u svemu tome jest imati dobru komunikaciju s javnošću te je sustavno i valjano informirati, kaže Juričia
Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar, u suradnji s Centrom za razvoj ljudskih potencijala “Educamix”, organizirala je jučer trening seminar “Krizne komunikacije” u prostorijama Komore u Zadru. Trening je vodila trenerica Marina Buntić Juričić, inače glasnogovornica predsjednika Hrvatskog sabora, a bio je namijenjen menandžerima, strateškim i poslovnim komunikatorima, stručnjacima za odnose s javnošću te svima onima kojima će novostečeno znanje pomoći pri svakodnevnom komuniciranju s različitim javnostima.
Kriza je svaki interni i eksterni događaj koji ometa normalno poslovanje organizacije i koja, ako se njome nekvalitetno upravlja, može uništiti teško stečenu reputaciju i poslovanje.
– Svaka tvrtka svojim poslovanjem, načinom rada i proizvodima nastoji izgraditi pozitivnu reputaciju. Ona se dugo gradi i jednim pogrešnim potezom može se uništiti na dugi rok, kaže Buntić Juričić.
Kriznim situacijama u organizacijama, kao i korporativnom komuniciranju u krizi, posvećuje se rastuća pozornost tijekom posljednjih nekoliko desetljeća, tim više što su krize u posljednje vrijeme postale svakodnevna vijest u medijima. Snaga i potencijal kriznog komuniciranja su u tome što neočekivanu situaciju mogu pretvoriti u predvidljivu, u kojoj će sudionici krize imati svoje definirane uloge i djelovati sukladno. Krizno komuniciranje može biti glavnim alatom za svladavanje krizne situacije u državnom i u privatnom poslovanju, kao i u neprofitnim organizacijama.
– Vodećim ljudima tvrtki savjetujemo da vode računa da im se kriza može dogoditi, da to nije nešto što se događa drugima. Prevencija nastanka kriza je svakako prvi korak u njihovu rješavanju. Kada ona nastane već u fazi anticipacije treba napraviti krizni plan, oformiti kriznu skupinu koja će isključivo raditi na tom slučaju i pokušati riješiti krizu. Najvažnije u svemu tome jest imati dobru komunikaciju s javnošću te je sustavno i valjano informirati, kaže Juričić.
najnovije
najčitanije
Zadar
WINGS FOR LIFE
U nedjelju se zbog utrke mijenja mjesto ukrcaja putnika na liniji Zadar-Preko
Županija
JAVLJA HEP
Neke ulice u županiji dio petka bez struje
Ostali sportovi
ATP Madrid
Iga Swiatek rutinski izborila finale Madrida, Amerikanki je prepustila tek četiri gema
Hrvatska
USPJEŠNO PROVOĐENJE MJERA
Konferencija na temu Demografija u fokusu, mala općina Brinje kao dobar primjer
Plodovi zemlje i mora
"JESTE LI IH VIDJELI?"
PROLJETNICE Promatrajte i osjećajte, ali nikako – ne berite!
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Županija
OBAVIJEST