Na sastanku je dogovoreno da se na nastavak radova ide što prije, a glavni razlog je da se do kraja godine iskoriste osigurana sredstva za ovu godinu. kako se ona ne bi izgubila u nepovrat. Naime, već ranije je Ministarstvo mora bilo osiguralo potreban novac za ovogodišnje radove, a najnovije informacije iz toga ministarstva govore da je upravo osigurano i dodatnih osam milijuna kuna
Mali Ždrelac će se ipak za promet zatvoriti već 20. rujna, kako su to danas mjerodavni odlučili na sastanku u Zadru. U Gospodarskoj komori u Zadru sastali su se predstavnici Plovputa, u ovome poslu investitora, izvođača Konstruktora, Obale kao nadzornog tijela, te ravnatelja Agencije za obalni pomorski linijski promet, potom je na ovome sastanku bio i predstavnik Županije Jere Uroda i Gospodarske komore Denis Ikić.
Dogovoreno je da se na nastavak radova ide što prije, a glavni razlog je da se do kraja godine iskoriste osigurana sredstva za ovu godinu, kako se ona ne bi izgubila u nepovrat. Naime, već ranije je Ministarstvo mora bilo osiguralo potreban novac za ovogodišnje radove, a najnovije informacije iz toga ministarstva govore da je upravo osigurano i dodatnih osam milijuna kuna. Predstavnici investitora nam to nisu mogli potvrditi, navode da tu informaciju još nemaju. Inače, produbljivanje i proširivanje kanala s pristupnim cestama i okolnim radovima, bez rekonstrukcije mosta, stajat će ukupno više od 20 milijuna kuna, koje je osigurala država.
Kako nam je kazao koordinator ovoga Plovputova projekta Joško Zec, koji je danas s voditeljem zadarskog ureda Damirom Grbasom predstavljao Plovput, radovi će se nastaviti na produbljivanju i proširenju kanala i to, naravno, dok bude za promet zatvoren, a vjerojatno to neće trajati duže od tri mjeseca. Nakon tri mjeseca radova, smatraju izvođači, plovni put mogao bi se opet otvoriti, a radovi bi se istodobno odvijali, jer bi to bili preostali radovi sa strane, na tzv. bokovima. Prema tome, Mali Ždrelac bi se već za nešto više od tri mjeseca mogao i trajno otvoriti. Tada će biti širok 56 metara i dubok 5 metara.
Poznato je, inače, da se na ovome velikom projektu radi već blizu dvije godine, a Joško Zec ističe da se od 24 mjeseca zapravo radilo tek oko 11 mjeseci.
Plovidba na ovome vrlo frekventnom plovnom putu bila je otvorena prošloga ljeta tri mjeseca i to je bilo u vrijeme kada je širina prolaza iznosila 20 metara. Ovoga ljeta kada su se stekli uvjeti, točnije kada je širina prolaza iznosila 40 metara i dubina 4 metra, također je promet uspostavljen i još traje. No, za točno 18 dana će se opet zatvoriti, a dotad će brodari koji imaju koncesije na putničkim linijama morati organizirati plovidbu svojih brodova, katamarana i trajekata dužim putem, preko Veloga Ždrelca.
Ponovimo da je riječ o putovanjima za Iž, Sali, Ravu i Zaglav. Isto tako i putnici će se idućih dana morati pripremiti za duži put prema Zadru, odnosno navedenim mjestima i otocima.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
NAJAVLJENO
U Gospiću je sve spremno za 12. Susret hrvatske katoličke mladeži
Hrvatska
SVETI OTAC
Papa Franjo nostalgičan za putovanjima vlakom
Hrvatska
USTAVNI STRUČNJACI
Milanović bi morao prirediti bar jedan krug konzultacija. Plenkovića, Grbina i ostale bi mogao zvati i telefonom
Zadar
IZLOŽBA FOTOGRAFIJA
“GODIŠNJI ODMOR”: Otvorena izložba fotografija Mare Milin povodom 30 godina djelovanja
Zadar
dani povijesti
Na Sveučilištu u Zadru održani XVII. Dani povijesti
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Crna Kronika
smrtno stradao
TRAGEDIJA: U Rovanjskoj smrtno stradao ronilac
Plodovi zemlje i mora
Najulov 2024.
Josipov impresivni ulov: ‘Kaos je bio toliki da sam mislio da ću je izgubit koliko je podivljala’
Zadar
WINGS FOR LIFE