Za liniju Poluotok-Crno koristi se Mercedes Citaro, no za liniju Poluotok-Arbanasi to nije moguće zbog širine autobusa te se zbog toga koristi stariji autobus Mercedes 305 koji je nešto uži, a i s njim vozači imaju problema pri prolasku Arbanasima, ističe Erslan
Liburnijin autobus starije proizvodnje, koji se često može vidjeti kako prometuje Poluotokom, sve više izaziva negodovanje građana koji se u njemu nađu. Ponajviše jer nije primjeren za uređenu i turistički orijentiranu staru gradsku jezgru, a s obzirom da je ostatak gradskog voznog parka moderniziran, građani se čude odabiru upravo ovog autobusa za najatraktivniju gradsku liniju.
Razlog se krije u problemima pri prometovanju na dionici kroz Arbanase, doznajemo od Slobodana Erslana, voditelja prometno-operativnog sektora u Liburniji.
– U cijelom gradu imamo 99 posto niskopodnih klimatiziranih autobusa marke Mercedes Citaro, no za prometovanje Arbanasima koji su uključeni u liniju koja prometuje i Poluotokom, ne možemo koristiti tu vrstu zbog problema u prolasku, pojašnjava Erslan.
Naime, Poluotokom prometuju dvije linije i dva autobusa. Za liniju Poluotok-Crno koristi se Mercedes Citaro, no za liniju Poluotok-Arbanasi to nije moguće zbog širine autobusa te se zbog toga koristi stariji autobus Mercedes 305 koji je nešto uži, a i s njim vozači imaju problema pri prolasku Arbanasima, ističe Erslan.
– Zbog neprikladno parkiranih automobila s novijim širim autobusima jednostavno ne možemo proći. Pokušavali smo preko vikenda kada je manja gužva u Arbanasima koristiti autobuse Citaro, no svejedno je to rezultiralo s desetak razbijenih retrovizora jer je kolnik preuzak.
Zbog tog problema u Liburniji su razmišljali o alternativi u vidu kupnje nekog drugog užeg, no novijeg autobusa, ali njih jednostavno nema u ponudi, kaže Erslan.
– Trenutačno se na tržištu autobusa za gradski prijevoz nudi isključivo Citaro i jednostavno nema opcije koja bi zadovoljila naše potrebe, kazuje Erslan, dodajući i to su u Liburniji razmišljali da Mjesnom odboru Arbanasi predlože novu trasu koja bi išla cestom od Kolodvora do Punte Bajlo, a koja je dovoljno široka za korištenje novih autobusa, no za to je potrebna zajednička odluka svih strana, jer Liburnija za to nema ovlasti.
– Netko bi od građana na to pristao, netko ne bi jer bi im tada trebalo duže do autobusne stanice. Trebalo bi stoga u dogovoru s Gradom Zadrom u Mjesnom odborom Arbanasi napraviti javnu raspravu i vidjeti što je najbolje. Do tada, nažalost, ostaje ovako kako jest, zaključuje Erslan.
najnovije
najčitanije
Zadar
Prgodan program
Makedonsko kulturno društvo Biljana upriličilo program »Ususret Uskrsu«
Košarka
NBA liga
Cleveland zadnji sudionik drugog kruga, sada ih čeka Boston
Hrvatska
BIVŠA MOSTOVKA
Marija Selak Raspudić gostovala u Nu2: Nisam zbog toga sretna, ali zabrana pobačaja nije rješenje
Nogomet
HNL
Dinamo pobijedio kod Rijeke 2-1 i pobjegao na +4
Sport
Miris oktana
NAGRADA GRADA ZADRA Vesela utrka u kojoj su Fićo i Tesla jedan uz drugoga
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Zadar
Rekordne brojke
[FOTO] Završeno 11. izdanje Wings for Life utrke, pobjednici u Zadru Kristijan Rubinić i Nataša Šustić
Zadar & Županija
Velika utrka
FOTO Točno u 13 sati krenula utrka Wings for Life, 8000 sudionika trče za one koji ne mogu
Zadar
Vremeplov
FOTO Zadar postao pravo središte svijeta oldtimera
Zadar
Poseban dan