Jedna od Falkensteinerovih turistički perjanica ove sezone, bit će i autokamp Borik. Vlasnici Falkensteiner Michaeler Tourism Group su usvojili dugoročan plan investiranja u turističko naselje Borik tzv. Master plan koji predviđa nove investicijske projekte u nekoliko faza u vrijednosti preko 50 milijuna eura. Kako nam su rekli u Upravi Borika d.o.o, vrijednost investicije u novi kamp Borik će iznositi 77 milijuna kuna odnosno 10,5 milijuna eura. O svemu smo popričali s članicama Uprave Borika Jasnom Čurković i Marinom Kirin.
City urban kamp
– Premium Kamp Borik Five Stars, kao city urban kamp, ima novi koncept cjelogodišnje ponude i u potpunosti se iznova grade svi prateći sadržaji recepcija, parking, a la carte restoran, pool bar, dva bazena s toboganima, wellness, sadržaji za djecu i animaciju. Rekonstruira se samo postojeći objekt samoposluge, rekle su članice uprave.
U razvoju projekta sudjelovao je arhitekt Master plana kampa Robert Bezdikian. U svom portfelju, Bezdikian potpisuje veći broj kampova u Italiji i Hrvatskoj.
Na površini od 8,6 hektara raspoređeno je ukupno 369 smještajnih jedinica (276 parcela, 86 mobilnih kućica i sedam glamping jedinica) standarda pet zvjezdica za preko 1.400 gostiju.
Pored uobičajenih Falkensteiner sadržaja i pogodnosti, Premium Camping Zadar ističe se jedinstvenom lokacijom. Jedna od posebnosti ovog kampa je to što je prvi kamp u Hrvatskoj koji je smješten u gradu, a istovremeno okružen borovima s izravnim pristupom pješčano- šljunčanoj plaži.
Nude širok izbor parcela
U ponudi je širok izbor parcela za šatore, kamp kućice i kampere. Parcele su u prosjeku 92 kvadratnih metara s odvojenim parkirnim mjestom. Svaka parcela je opremljena priključkom za struju i vodu. Kamp kućice su potpuno opremljene, modernog dizajna te posjeduju privatnu vanjsku terasu s garniturom za sjedenje.
U Falkensteineru planiraju otvorenje kampa za 1. lipnja, a posebno ih veseli buking koji za ovu sezonu vrlo sličan po trendu prošloj godini. Zadovoljni su i s najavama za predsezonu.
– I dalje je prisutan značajan trend povećanja on line rezervacija, last minute ponuda, što dodatno čini marketing i prodaju složenijima i zahtjevnijima. Destinacija će morati znatno investirati u jačanje marketinga, prisutnost on line i privlačenja potražnje, što zbog jačanja konkurencije i ostalih destinacija u regiji, rekle su na kraju naše sugovornice dodajući kako su gosti autokampa inače vrlo aktivni. Upravo tom profilu gostiju, koji se razlikuje od onog hotelskog, a koji dolaze u predsezoni, otvara se mogućnost posjeta gradu, a istovremeno uživanje u miru i tišinu, šetnji, ali i bavljenju sportom itd.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
TRŽIŠTE POD PRITISKOM
Cijene kvadrata u Hrvatskoj rastu, ali tržište nekretnina usporava. Što slijedi?
Županija
Dječji vrtić Sabunić
Sveta Luca stigla u Privlaku i obradovala najmlađe
Svijet
NAIM KASEM
Čelnik Hezbolaha nada se da sirijske vlasti neće normalizirati odnose s Izraelom
Županija
POVODOM DANA PLANINA
Zadarski HGSS-ovci školarcima u Biogradu otkrili tajne spašavanja i timskog rada
Svijet
Loon-Plage
Četiri osobe ubijene u pucnjavi na sjeveru Francuske
Zadar
jaka kiša
Poplavilo novo raskrižje na Bilom brigu!
Crna Kronika
navodni sukob
Hrvoje Bajlo tvrdi da ga je napao pijani gradonačelnik Dukić. Policija opovrgnula tvrdnje
Zadar
opovrgava navode
Dukić o tvrdnjama za napad na Bajla: ‘Navodni novinar već godinama manipulira javnost i službe’
Zadar
CTP APARAT
Pomorska škola zadarskom rodilištu donirala sredstva za kupnju vrijednog uređanja
Županija
ministarstvo demografije