Nedjelja, 15. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Borikov autokamp s pet zvjezdica planira se otvoriti 1. lipnja

24.03.2019. 19:20
Borikov  autokamp s  pet zvjezdica  planira se  otvoriti 1.  lipnja


Jedna od Falkensteinerovih turistički perjanica ove sezone,  bit će i autokamp Borik. Vlasnici Falkensteiner Michaeler Tourism  Group su usvojili dugoročan plan investiranja u turističko naselje Borik  tzv. Master plan koji predviđa nove investicijske projekte u nekoliko faza u vrijednosti preko 50 milijuna eura. Kako nam su rekli u Upravi Borika d.o.o, vrijednost investicije u novi kamp Borik će iznositi 77 milijuna kuna odnosno 10,5 milijuna eura. O svemu smo popričali s članicama Uprave Borika Jasnom Čurković i Marinom Kirin.


City urban kamp
– Premium Kamp Borik Five Stars, kao city urban kamp, ima novi  koncept cjelogodišnje ponude i u potpunosti se iznova grade svi prateći sadržaji recepcija, parking, a la carte restoran, pool bar, dva bazena  s toboganima, wellness, sadržaji za djecu i animaciju. Rekonstruira se  samo postojeći objekt samoposluge, rekle su članice uprave.
U razvoju projekta sudjelovao je arhitekt Master plana kampa Robert  Bezdikian. U svom portfelju, Bezdikian potpisuje veći broj kampova u  Italiji i Hrvatskoj.
Na površini od 8,6 hektara raspoređeno je ukupno 369 smještajnih jedinica (276 parcela, 86 mobilnih kućica i sedam glamping jedinica) standarda pet zvjezdica za preko 1.400 gostiju.
Pored uobičajenih Falkensteiner sadržaja i pogodnosti, Premium  Camping Zadar ističe se jedinstvenom lokacijom. Jedna od posebnosti  ovog kampa je to što je prvi kamp u Hrvatskoj koji je smješten u gradu, a  istovremeno okružen borovima s izravnim pristupom pješčano- šljunčanoj plaži.


Nude širok izbor parcela
U ponudi je širok izbor parcela za šatore, kamp kućice i kampere. Parcele su u prosjeku 92 kvadratnih metara s odvojenim parkirnim mjestom. Svaka parcela je opremljena priključkom za struju i vodu. Kamp  kućice su potpuno opremljene, modernog dizajna te posjeduju privatnu  vanjsku terasu s garniturom za sjedenje.
U Falkensteineru planiraju otvorenje kampa za 1. lipnja, a posebno ih  veseli buking koji za ovu sezonu vrlo sličan po trendu prošloj godini. Zadovoljni su i s najavama za predsezonu.
– I dalje je prisutan značajan trend povećanja on line rezervacija, last  minute ponuda, što dodatno čini marketing i prodaju složenijima i zahtjevnijima. Destinacija će morati znatno investirati u jačanje marketinga,  prisutnost on line i privlačenja potražnje, što zbog jačanja konkurencije i  ostalih destinacija u regiji, rekle su na kraju naše sugovornice dodajući  kako su gosti autokampa  inače vrlo aktivni. Upravo tom profilu gostiju,  koji se razlikuje od onog hotelskog, a koji dolaze u predsezoni, otvara se  mogućnost posjeta gradu, a istovremeno uživanje u miru i tišinu, šetnji,  ali i bavljenju sportom itd.