Utorak, 23. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Dobra šetnja zlata vrijedi

Savjeti koji pomažu sagorijevanju masnoće najjednostavnijom aktivnošću - hodanjem

Autor: Mija Dropuljić

18.03.2023. 08:16
Savjeti koji pomažu sagorijevanju masnoće najjednostavnijom aktivnošću -  hodanjem

Foto: iStock

Hodanje je jedna od najzdravijih i najprirodnijih aktivnosti.



Hodanje je dokazano dobro za tijelo i um, a uz ove savjete možete pretvoriti tu jednostavnu aktivnost u efikasno sagorijevanje viška masnog tkiva.


Hodajte brzo 


Princip je jednostavan: brži tempo hodanja dovodi do veće potrošnje kalorija, a istovremeno i do učinkovitijeg sagorijevanja masti. Uzgred, pravi ritam se postiže kada još uvijek možete udobno razgovarati dok hodate.


Iskoristite rano poslijepodne


Mislite da je jutarnja tjelovježba najbolji način za brzo mršavljenje? Netočno. Jer prema znanstvenom konsenzusu, tijelo sagorijeva više kalorija oko ručka. Taj se učinak može pojačati kratkom šetnjom. Dodatan plus: nakon ručka, kratka šetnja pospješit će probavu. 


Mijenjajte tempo




Čovjek bi pomislio da brzim kretanjem sigurno sagorijevate više masti. Međutim, puno je smislenije pomalo mijenjati tempo hodanja. Čak je i znanstveno dokazano: prema studiji časopisa Biology Letters, promjena brzine hoda može dovesti do povećanja potrošnje kalorija za 20% u usporedbi s konstantnim tempom.


Hodajte po različitim podlogama


Umjesto da samo hodate po normalnom asfaltu pločnika, možete se prebaciti na teren s travom, kamenjem ili pijeskom. Ovo je još napornije i može pomoći u poticanju sagorijevanja masti.


Zaboravite na pametne fitness uređaje i trackere


Da, dobro ste pročitali. Mali uređaji koji bi nam trebali pomoći da sagorimo više masnoće mogu negativno utjecati na nas kada idemo u šetnju, pokazalo je istraživanje. Rezultati istraživanja pokazali su da su ljudi koji su išli u šetnju bez fitness trackera izgubili oko 2,2 kilograma više od onih koji su išli s pametnim satom i brojali korake.


To je možda zato što se vlasnici takvih pedometara previše fokusiraju na korake umjesto da vide širu sliku i jednostavno uživaju u šetnji. Zato maknite sve ometajuće uređaje i pokušajte se tijekom šetnje koncentrirati na sebe i biti u skladu s prirodom.