Od početka godine na Obali kneza Trpimira, odnosno na potezu od uvala Dražanica i Maestral do Doma za stare i nemoćne, dva su automobila izletjela s ceste i završila u moru. Srećom, u obje nesreće vozači nisu bilo ozlijeđeni, već je sve završio samo s materijalnom štetom, odnosno razbijenim i potopljenim automobilom.
Nesreće svake godine
Obje nesreće dogodile su se u noćnim satima i zbog neprilagođene brzine.
Međutim, ovo nije prvi put da je na ovom dijelu ceste uz obalu automobil završio u more, te se ovakve nesreće događaju gotovo svake godine. Koji su razlozi izlijetanja automobila s ceste provjerili smo u PU zadarskoj.
– Kriminalističkim istraživanjem je utvrđeno kako su vozači imali prometnu nesreću, odnosno izletjeli su s ceste jer su vozili brzinom neprilagođenom uvjetima na kolniku koji je tada bio mokar. Obzirom da je na navedenoj cesti ograničenje brzine 50 km/h, vozači su dužni voziti u okvirima ograničenja odnosno, prilagoditi (smanjiti) brzinu uvjetima na kolniku (npr. kolnik mokar od kiše ili rose, poledica i sl.) te karakteristikama ceste (zavoj, gustoća prometa), rekli su nam iz PU zadarske.
Dodali su kako u cilju prevencije i sprječavanja prometnih nesreća na navedenom dijelu obale policija intenzivno vrši nadzor vozila i vozača, te će se u dogovoru s nadležnim službama Grada Zadra inicirati postavljanje dodatne okomite prometne signalizacije.
Provjerili smo i u Gradu Zadru imaju li u planu riješiti ovu prometnu crnu točku.
More se izlijeva na cestu
– U suradnji s MUP-om pojačat ćemo vertikalnu prometnu signalizaciju na dionici Trpimirove obale gdje je primijećeno da vozači ne prilagođavaju brzinu propisanim uvjetima. Planiramo postaviti svjetlosnu signalizaciju, odnosno treptače na dvije lokacije na Trpimirovoj obali, najavio je promjene Robertino Dujela, pročelnik UO za komunalne djelatnosti, dodavši kako će ovo realizirati po žurnom postupku.
Inače, ovoj je obali potrebna cjelovita rekonstrukcija i obnova jer se pri svakom većem jugu more izlijeva na obalu, a pri tome i na cestu izbaci veće količine kamenja i ostalog materijala iz mora. Također, često su i brodice znale završiti "na kraju".
O potrebama uređenja ove obale i rekonstrukcije ovih lučica kao i izgradnje lukobrana svojevremeno je govorio ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar Davor Škibola koji je rekao kako Grad Zadar mora izmijeniti Urbanistički prostorni plan za to područje.
Inače, Izmjene i dopune detaljnog plana uređenja uvale Dražanica donesene su 10. listopada 2014. godine, od kada je, kako je navedeno i na službenim internetskim stranicama, na snazi. Pitanje je zašto se toliko čeka s početkom radova koji bi ovaj dio grada učinili i sigurnijim, ali i atraktivnijim.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
TRŽIŠTE POD PRITISKOM
Cijene kvadrata u Hrvatskoj rastu, ali tržište nekretnina usporava. Što slijedi?
Županija
Dječji vrtić Sabunić
Sveta Luca stigla u Privlaku i obradovala najmlađe
Svijet
NAIM KASEM
Čelnik Hezbolaha nada se da sirijske vlasti neće normalizirati odnose s Izraelom
Županija
POVODOM DANA PLANINA
Zadarski HGSS-ovci školarcima u Biogradu otkrili tajne spašavanja i timskog rada
Svijet
Loon-Plage
Četiri osobe ubijene u pucnjavi na sjeveru Francuske
Zadar
jaka kiša
Poplavilo novo raskrižje na Bilom brigu!
Crna Kronika
navodni sukob
Hrvoje Bajlo tvrdi da ga je napao pijani gradonačelnik Dukić. Policija opovrgnula tvrdnje
Zadar
opovrgava navode
Dukić o tvrdnjama za napad na Bajla: ‘Navodni novinar već godinama manipulira javnost i službe’
Zadar
CTP APARAT
Pomorska škola zadarskom rodilištu donirala sredstva za kupnju vrijednog uređanja
Županija
ministarstvo demografije