Prije godinu i pol dana nazirala se nada u vraćanje nečega što je bila svojevrsna tradicija ovog kraja. Zadarski gradonačelnik Branko Dukić i direktor Jadrolinije David Sopta održali su sastanak nakon kojega su uslijedile najave o mogućnosti vraćanja cjelogodišnje linije Zadar – Ancona. Ipak, linija je i u prošloj godini odrađena kao sezonska, dakle od početka lipnja do kraja rujna, točnije 25. rujna je bio posljednji dan isplovljavanja.
Ove godine pred nama je još veći šok, umjesto vraćanja na cjelogodišnji liniju, pa makar i polugodišnju, događa se dodatno skraćivanje povezanosti ova dva jadranska grada. No, krenimo redom, potrebno je vidjeti kad i kako je sve krenulo.
Prije otprilike devet godina prvi put dolazi do smanjenja broja putovanja na ovoj liniji. U toj prvoj godini opravdanje je bilo odlazak broda na remont, pa je samim time i linija brzo uspostavljena. No, već sljedeće godine počinje trend smanjenja, odnosno skraćivanja broja mjeseci u kojima je Zadar povezan sa susjednom državom.
Godine 2013. umjesto najavljenog prvog isplovljavanja iz Zadra s 1. travnja, trajekt kreće tek 1. svibnja, a sezona završava sa zadnjim danom rujna. I tako iz godine u godinu, posljednje tri godine linija počinje prometovati prvog ponedjeljka u lipnju a završava u zadnjem tjednu rujna. Doduše, kroz cijelo ovo vrijeme trajekt je od kraja srpnja do kraja kolovoza plovio svaki dan, te bar na taj način pružao mogućnost gostima iz Italije da na najbrži mogući način dođu u naše krajeve.
Od ove godine, kako smo pisali, slijedi novi šok. Niti u ovom najfrekventnijem razdoblju godine, vremenu ferragosta, trajekt neće ploviti svaki, već svaki drugi dan. Osim u dane vikenda. No, ukida se još jedna praksa. U vremenu ferragosta trajekt je iz Ancone plovio po noći, a iz Zadra danju, održavajući tako živom ovu liniju. U ovoj sezoni praktički više nema dnevne plovidbe. A kao šlag za kraj, sezona završava tjedan dana ranije, zadnje isplovljavanje je prema ovogodišnjem rasporedu na dan 21. rujna, dakle još ranije nego prijašnjih godina.
O svim navedenim promjenama poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto.
U čemu je onda problem?
UPIT JADROLINIJI
Poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
VOŽNJA U PIJANOM STANJU
VOZIO ‘MRTAV PIJAN’ U Gornjem Karinu vozio pod utjecajem alkohola od 2,40 promila
Hrvatska
DOMOVINSKI POKRET
Penava: Ako se ne dogovorimo s HDZ-om, otvoreni smo i za nove izbore
Zadar
IZLOŽBA
GRAFIČKA IGRA 18+ Otvorena izložba srednjoškolskih profesora u Kapetanovoj kuli
Hrvatska
PODACI HNB-A
Hrvati sve više štede. U bankama oročili više od 10 milijardi eura
Hrvatska
MINISTRICA KULTURE I MEDIJA
Obuljen Koržinek: “Mi smo spriječili prevaru. Odgovornost na pojedincima”
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Županija
OBAVIJEST
HEP JAVLJA Ove ulice u županiji u četvrtak ostaju bez struje
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA