Subota, 14. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Krenulo uklanjanje automobilskih olupina

26.11.2019. 06:30


Na posljednjem Gradskom vijeću jednoglasno je podržana Odluka o uklanjanja dotrajalih, oštećenih i napuštenih vozila, koja će stupiti na snagu snagu osam dana od objave u Glasniku grada Zadra.
– Komunalno redarstvo, koje je skladno prošloj Odluci o komunalnom redu do sada jedino postupalo, za sad u evidenciji ima 20-tak takvih vozila najviše na parkirnim mjestima unutar mjesnih odbora. Svoju evidenciju proslijedit će sukladno Odluci, kako je riječ o prostorima za parkiranje, prometnom redarstvu po čijem nalogu će tvrtka Obala i lučice uklanjati vozila, pojasnio nam je Robertino Dujela, gradski pročelnik UO za komunalne djelatnosti. Na pitanje kako će naći vlasnike ukoliko automobili nemaju registarskih oznaka, rekao je kako će ih naći ili prema registarskim oznakama ukoliko ih još ima ili prema broju šasije.


Uvođenje reda na javnim površinama
Inače, pojasnio je kako se donošenjem nove Odluke o načinu uklanjanja dotrajalih, oštećenih i napuštenih vozila se prati potreba uređenja načina uklanjanja dotrajalih, oštećenih i napuštenih vozila na cesti, cestovnom zemljištu, na prostoru namijenjenom za zaustavljanje i parkiranje vozila, u pješačkoj zoni te na ostalim javnim površinama.


"Ukoliko su vozila ostavljena na cesti, cestovnom zemljištu, prostoru za zaustavljanje i parkiranje, na prometnoj površini za kretanje pješaka, uklanjanju se nakon utvrđenog prekršaja po nalogu prometnog redara.
Robertino Dujela




Vozilom u smislu ove Odluke smatraju se i priključna vozila koja se u prometu koriste samo privremeno te radni strojevi. Oštećenim i dotrajalim vozilom smatra se svako vozilo koje se ne može samostalno pokrenuti, a ostavljeno je na javnoj površini duže od sedam dana. Napuštenim vozilom smatra se svako vozilo koje nema registarsku tablicu, a također je ostavljeno na javnoj površi duže od sedam dana.
– Ukoliko su vozila ostavljena na cesti, cestovnom zemljištu, na mjestu, odnosno na prostoru namijenjenom za zaustavljanje i parkiranje vozila, na posebno uređenoj prometnoj površini namijenjenoj za kretanje pješaka, uklanjanju se nakon utvrđenog prekršaja, po nalogu prometnog redara. Inače, prometni, odnosno komunalni redar naredit će vlasniku vozila da u roku od sedam dana ukloni vozilo s površine. Ako redari ne mogu utvrditi tko je vlasnik vozila ostavit će na vozilu obavijest vlasniku da ga ukloni s površine u roku od sedam dana. Ako vlasnik vozila ne postupi po nalogu redara, izvršenje će se provesti putem treće osobe na odgovornost i trošak vlasnika, ističe se u odluci. Poslove uklanjanja vozila obavljat će "Obale i lučice" po nalogu prometnog ili komunalnog redara, a koji će morati biti nazočni prilikom premještanja vozila.


Nakon 60 dana reciklaža olupine
– Vlasnik vozila ili osoba koju je vlasnik vozila ovlastio za preuzimanje vozila, dužan je preuzeti svoje vozilo u roku od 60 dana od dana uklanjanja i premještanja vozila, uz prethodno podmirenje troškova uklanjanja vozila. Nakon isteka roka od 60 dana od dana uklanjanja i premještanja vozila, vozilo se po nalogu prometnog ili komunalnog redara daje na reciklažu na trošak vlasnika, pojasnili su u odluci. Dujela je dodao kako će se kazne naplaćivati sukladno pravilniku Obala i lučica za premještanje vozila, kao i za počinjeni prekršaj.
Dakle, prema cjeniku kojega smo pronašli na stranicama Pauk službe premještanje osobnih automobila košta 300 kuna, dok se za uslugu čuvanja vozila po danu plaća 50 kuna.


SVE NA TROŠAK VLASNIKA
Vlasnik je dužan preuzeti vozilo u roku od 60 dana od dana uklanjanja i premještanja te prethodno podmiriti troškove uklanjanja vozila. Nakon isteka tog roka vozilo se po nalogu prometnog ili komunalnog redara daje na reciklažu na trošak vlasnika.