Osim što djeci predstavlja problem – vremenska neusklađenost – ostaje neriješeno pitanje lokalnog prijevoza do same škole. Zbog svega toga željeznički prijevoz proizlazi znatno skuplji od autobusnog koji Zadarska županija već više godina subvencionira, ističe Renata Kapitanović iz Ureda župana
Zadarski željeznički promet već je godinama na niskim granama, za razliku od ostatka Hrvatske, posebice njenog sjevernog dijela. Jedan od načina poticanja korištenja željeznice u svakodnevnom putničkom prometu jest prijevoz učenika.
Vlatka Škorić, šefica Korporativnih komunikacija Hrvatskih željeznica, kaže da su na taj način pokušavali oživjeti željeznički promet u Zadru.
– Kako bismo potaknuli prijevoz učenika srednjih škola s područja Zadarske županije u nekoliko navrata kontaktirali smo Županiju i ponudili suradnju u vidu subvencioniranog prijevoza njihovih učenika željeznicom. Na taj način Županija bi pokazala brigu za svoje građane, a učenici bi se prevozili željeznicom, cjenovno povoljnijim vidom javnog prijevoza. Tako surađujemo s mnogim županijama, gradovima i općinama na području Hrvatske, no, nažalost, od Zadarske županije do danas nismo uspjeli dobiti pozitivni odgovor na ponuđenu suradnju, priča Škorić.
Kako doznajemo iz Zadarske županije, razlog tomu je slab interes učenika i nepovoljan raspored željezničkih linija.
Zadarska županija nije uspostavila takvu vrstu suradnje s Hrvatskim željeznicama, zato što se organizacija nastave u školama ne poklapa s voznim redom vlakova. Prvi vlak stiže u 7.45 h, što nije vremenski usklađeno s početkom nastave, govori Renata Kapitanović, stručna savjetnica u Uredu župana Zadarske županije.
Osim toga, dodaje Kapitanović, interes među školskom djecom je izuzetno slab.
– Osim što djeci predstavlja problem vremenska neusklađenost, ostaje neriješeno pitanje lokalnog prijevoza do same škole. Zbog svega toga željeznički prijevoz proizlazi znatno skuplji od autobusnog, koji je već organiziran, prevozi djecu izravno pred školu, a Zadarska županija ga već više godina subvencionira, ističe Kapitanović.
Bez obzira na to, nikako ne isključuje moguću suradnju s Hrvatskim željeznicama u budućnosti.
– Nadamo se da će u planovima prometnog razvoja Hrvatskih željeznica svoje mjesto pronaći i željeznički promet na području Zadarske županije te da će se učenicima omogućiti korištenje i ove vrste prijevoza na svima prihvatljiviji i dostupniji način, što će Zadarska županija onda prihvatiti i poticati, zaključuje Kapitanović.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
OBAVIJEST VODOVODA
U utorak bez vode brojne ulice u Privlaci te cijeli Debeljak
Hrvatska
33. obljetnica "Kuna"
Milanović: Hrvatska je izborila svoju državu, to se ne zaboravlja
Zadar
HGK
U četvrtak seminar “Kako zaposliti stranog radnika, procedure i izazovi- Zadar”
Hrvatska
TISKOVNA KONFERENCIJA
Grbin nakon pregovora: Domovinski pokret treba odlučiti, naš stav je jasan
Zadar
Helen Doron Zadar
150 malih trkača u velikoj dječjoj utrci na Višnjiku
Zadar
NAŠ ZADAR
Popularna zadarska stranica oduševila snimkom s vjenčanja: ‘Ne bude li mi ovakav pir, neću se udavat’
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
Fra Andrija Bilokapić
Dobitnik županijske Nagrade za životno djelo: ‘Abortus, transrodnost, eutanazija, sve su to bolesti našega društva’
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Moda
analiza subotnjeg đira