Foto: Ivan JAMIČIĆ
U drugim gradovima odobrenje za premještanje vozila daju komunalni redari, što u Zadru nije slučaj. Policija ipak ima svoje prioritete, a Pauk služba sigurno nije na prvome mjestu, pa je čekanje na odobrenje o premještanju nepropisno parkiranog automobila često predugo, smatra Jeričević
Zadarska Pauk služba odnedavno raspolaže s dva pauk-vozila, jednim kupljenim prošle godine kojim je zamijenjeno deset godina staro vozilo za odvoz nepropisno parkiranih automobila, i najnovijim vozilom.
– Grad veličine Zadra i po zakonskoj odredbi treba imati barem dva pauk-vozila, što nam sada omogućava brže i učinkovite intervencije. Naime, ranije su se s jednim vozilom događale situacije da se, primjerice, iz Arbanasa odlazilo na intervenciju na Borik, a da nepropisno parkiranog auta tamo više nije bilo, čime se gubilo vrijeme i stvarao trošak bez učinka, navodi Renato Jeričević, voditelj Pauk službe pri Obali i lučicama.
Dnevno, doznajemo dalje u Pauk službi, dva zadarska “pauka” obave između 20 i 25 radnji. Riječ je ne samo o odvozu vozila koja su u parkirnom prekršaju, već i o pokušajima odvoza, kada nesavjesni vozač stigne prije odvoza auta i plati kaznu u pola cijene.
Značajne razlike u broju premještenih vozila u odnosu na zimske mjesece nema, s obzirom na to da je tijekom sezone veća gužva na prometnicama, što usporava protočnost vozila, pa tako i “pauka.”
Nepropisno parkirana vozila prijavljuju i sami građani, osobito u situacijama kada nesavjesni vozači blokiraju izlaz njihovom vozilu.
– Ljudi “odskoče” nekamo na nekoliko minuta, vozilom drugom onemoguće izlaz, a onda se to protegne i na sat vremena, što govori o nekulturi pojedinaca, ističe Jeričević, koji iznosi problem koji im donekle usporava posao. Naime, kako je Pauk isključivo transportna služba, koja obavlja samo uslugu premještanja nepropisno parkiranih automobila, nalog za odvoz vozila moraju dati policijski djelatnici.
– U drugim gradovima odobrenje za premještanje vozila daju komunalni redari, što u Zadru nije slučaj. Policija ipak ima svoje prioritete, a Pauk služba sigurno nije na prvom mjestu, pa je čekanje na odobrenje o premještanju nepropisno parkiranog automobila često predugo, smatra Renato Jeričević.
Postupak stavljanja tzv. lisica, odnosno blokada teretnih motornih vozila puno je rjeđi od premještanja vozila i odnosi se uglavnom na nepropisno parkirana kamp vozila koja “pauk” zbog velikih gabarita ne može premjestiti.
Cjenik usluga premještanja i blokiranja motornih vozila ostao je i u sezoni isti, pa tako premještanje osobnih automobila mase praznog vozila do 1,5 t stoji 300 kuna, započeta radnja premještanja (dolazak “pauka”) iznosi 150 kuna, usluga čuvanja vozila po danu 50 kuna, a blokada teretnih motornih vozila (lisice) 600 kuna.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
PROVOZALI SMO SE LINIJOM 6
VOZAČICA TRAMVAJA ANA JONJIĆ Najviše mi se obraduju bakice, stariji putnici mašu, šalju puse
Hrvatska
STANJE U PROMETU
HAK: Stvaraju se gužve na A1 između čvora Zadar istok i Lučko
Nogomet
DOŠAO NA KOŠARKU
VIDEO Livaković pratio utakmicu, poslušajte reakciju publike kada su ga prikazali na ekranu
Crna Kronika
POLICIJA OBJAVILA DETALJE
Sin u Zagrebu ubio majku pa otišao u kafić
Crna Kronika
UMAG
Preminuo 58-godišnji biciklist koji je električnim biciklom sletio sa ceste
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Zadar
HRISTOS VASKRSE!