Rekonstrukcija mosta tako bit će dovršena na vrijeme, a moguće čak i nešto prije zadanog roka. Očekujemo da bi tehnički pregled mogao biti obavljen oko 20. lipnja te će most, kao što je i najavljeno, u promet biti pušten do kraja lipnja, ističe šef gradilišta dipl. ing. Davor Domazet
Danas ili najkasnije sutra započinje montiranje središnje čelične konstrukcije mosta preko kanala Mali Ždrelac, a montaža bi trebala trajati do 27. travnja.
Podsjetimo da su srednja tri polja s 12 betonskih nosača mosta izgrađenog 1979. godine demontirana do 21. veljače.
U međuvremenu su na gradilište u Malom Ždrelcu iz tvornice “Đuro Đaković” dopremljeni djelovi čelične konstrukcije.
– Svi radovi se odvijaju u skladu s dinamičkim planom. Rekonstrukcija mosta tako će biti dovršena na vrijeme, a moguće čak i nešto prije zadanog roka. Očekujemo da bi tehnički pregled mogao biti obavljen oko 20. lipnja te će most, kao što je i najavljeno, u promet biti pušten do kraja lipnja, ističe šef gradilišta dipl. ing. Davor Domazet.
Inače, Domazet je Zadarskom listu eksluzivno ustupio računalnu simulaciju budućeg izgleda mosta i proširenog kanala Mali Ždrelac.
Izvođač radova u Malom Ždrelcu, splitski Konstruktor Inženjering, osim rekonstrukcije mosta radi i na proširenju kanala s 20 na 56 metara te produbljenje morskog dna na pet metara.
– Intezivirali su se radovi na prokopu kanala, na gradilištu su i dubinske bušilice. Prije nekoliko dana sastali smo se s predstavnicima Plovputa, nositelja projekta prošrenja kanala te smo uglavili da će se istovremeno s dovršetkom rekonstrukcije mosta, dakle krajem lipnja, privremeno otvoriti dio pomorskog prolaza. Najvjerojatnije će biti otvoren prolaz širine 30-ak meatara, a postavit ćemo i privremenu signalizaciju. Prolaz će djelomično biti otvoren tijekom turističke sezone, do 15. rujna, a nakon toga nastavljamo s radovima na proširenju plovnog puta, infomirao nas je Domazet.
Glavni inženjer gradilišta napominje da i radovi koji se odnose na proširenje plovnog puta idu predviđenom dinamikom te da će i ovaj projekt biti završen u zadanom roku – do 31. ožujka 2010. godine.
Rekonstrukcija mosta i proširenje kanala Mali Ždrelac zahvati su na koje se dugo čekalo. Riječ je o dva odvojena projekta i dva troškovnika. Nositelj projekta rekonstrukcije mosta su Hrvatske ceste, a taj dio radova procijenjen je na 17,172.133 kune bez PDV-a. Nositelj proširenja kanala je Plovput, a projekt vrijedi 17,518.964 kuna, također bez PDV-a. Glavni izvođač radova na oba projekta je Konstruktor Inženjering iz Splita, a financijsku konstrukciju zatvara Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.
najnovije
najčitanije
Sport
Miris oktana
NAGRADA GRADA ZADRA Vesela utrka u kojoj su Fićo i Tesla jedan uz drugoga
Zadar
Volim svoju županiju
Na Wings for Life utrci trčali i predstavnici Zadarske županije
Nogomet
1. ŽNL
Pakoštane slavile u velikom derbiju nad Sabunjarom
Gospodarstvo
ANALIZA
Marijana Ivanov: Sve manje mladih želi raditi u proizvodnji, čak i tamo gdje im se nude nešto veće plaće
Scena
neobičan problem
Ella Dvornik otkrila što ju muči kod selidbe: ‘Tata mi je na tavanu u Istri…’
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
HRISTOS VASKRSE!