
U zadarskoj dvorani Višnjik uskoro se održava 10. Međunarodni Festival gastronomije i turizma – Adriatic Gastro Show. To je drugi put da se taj značajan festival održava u Zadru i to od 5. do 8. veljače 2025. godine. Naime Adriatic Gastro Show se svih ovih godina održavao u splitskoj Spaladium Areni, ali nakon odluke Grada Splita o njenom zatvorenju, organizatori su manifestaciju odlučili prošle godine preseliti u Zadar kojemu se ukazala odlična prilika da ugosti jedan od najznačajnijih sajmova, važnih za kvalitetnu pripremu turističke sezone.
Na 12.000 kvadratnih metara atraktivnog izložbenog prostora, kroz specijalizirane manifestacije predstavit će se cjelokupan turističko-ugostiteljski spektar proizvoda i usluga. Adriatic Gastro Show, najveća i najkvalitetnija HORECA sajamska manifestacija u regiji, na 200 izložbenih prostora okuplja preko 1000 tvrtki izlagača iz dvadeset zemalja svijeta, među kojima i najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma.
– Ovim posebnim doprinosom hrvatskoj turističkoj, a time i gastro industriji, želimo približiti ponudu svim posjetiteljima, a ne samo profesionalcima, te time osigurati izvrsnu priliku da se učvrste dosadašnji i sklope novi poslovni i prijateljski kontakti – poručuju organizatori.
Program izlaganja zbilja je bogat, od ponude se izdvaja: prehrambeni proizvodi, sladoledi i konditorski proizvodi, eko i enogastronomija, oprema i ambalaža, vina i alkoholna pića, kava i čajevi, voda, sokovi i sirupi, oprema za serviranje i ambalaža, hotelska i ugostiteljska oprema, informatičko financijski sustavi, tekstilni program za ugostiteljstvo, spa & wellness oprema, namještaj, rasvjeta i dekoracije, uređenje i opremanje okoliša, parketi, podovi, vrata i prozori, klimatizacija i ventilacija…
Predstavit će se i turističke regije, agencije, putovanja, destinacijski management, turizam i nove tehnologije. Osim velikih tvrtki i izlagača poput Metroa, Alce, Leda, Hespa, Lusini grupe… važnost Adriatic Gastro Showa, te njegov utjecaj na gospodarske procese malog i srednjeg poduzetništva regije Dalmacije, posebno u segmentu turizma, su prepoznali i pokroviteljstvom podržali: Ministarstvo poljoprivrede RH, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, grad Zadar i Turistička zajednica grada Zadra.
S obzirom na to da se sajam ipak organizira u jednom od najljepših i najzabavnijih gradova na Jadranu, opuštena atmosfera tijekom svih dana ove manifestacije će biti začinjena dobro poznatim mediteranskim hedonizmom i zadarskim šarmom. Radno vrijeme sajma od srijede do subote od 10 sati do 18.30 sati.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Premijer liga, 24. kolo
Kvalitetnom obranom zadržati primat u susjedskim derbijima
Zadar
pu zadarska
Kampanja “Postani policajac/policajaka” na održanim 2. poslovima u gospodarstvu Zadarske županije
Zadar
POPULARNA EMISIJA
Na BBC-u počelo emitiranje popularnog serijala, u dvije epizode predstavljeni Pag i Zadar
Footopis
PRESJEK UTAKMICA
DRAME NAD DRAMAMA! Penali su u Ligi prvaka vodili glavnu riječ, a jedna momčad prijeti iz prikrajka
Scena
NIŠTA OD KONCERTA
Otkazan duhovni koncert u Splitu na kojem je trebao pjevati Thompson: Ovo je razlog
Nogomet
jednak broj glasova
PRVE IZJAVE Buljat zadovoljan, Sinovčić za ishod izbora krivi hrvatske medije
Zadar
KANDIDAT ZA PREDSJEDNIKA
OPLEO PO ‘ZADARSKOJ DICI’ Sinovčić se obrušio na Vrsaljka: ‘Nije nogom kročio u klub…’
Županija
LOKALNI IZBORI
DOVRŠAVA SE KADROVSKA KRIŽALJKA! Stipe Žunić juriša na Pag, a saljski načelnik ide uz potporu HDZ-a
Nogomet
BULJAT ILI SINOVČIĆ
ANKETA Koga vidite kao predsjednika Nogometnog saveza Zadarske županije?
Nogomet
Večeras važni izbori