
U zadarskoj dvorani Višnjik uskoro se održava 10. Međunarodni Festival gastronomije i turizma – Adriatic Gastro Show. To je drugi put da se taj značajan festival održava u Zadru i to od 5. do 8. veljače 2025. godine. Naime Adriatic Gastro Show se svih ovih godina održavao u splitskoj Spaladium Areni, ali nakon odluke Grada Splita o njenom zatvorenju, organizatori su manifestaciju odlučili prošle godine preseliti u Zadar kojemu se ukazala odlična prilika da ugosti jedan od najznačajnijih sajmova, važnih za kvalitetnu pripremu turističke sezone.
Na 12.000 kvadratnih metara atraktivnog izložbenog prostora, kroz specijalizirane manifestacije predstavit će se cjelokupan turističko-ugostiteljski spektar proizvoda i usluga. Adriatic Gastro Show, najveća i najkvalitetnija HORECA sajamska manifestacija u regiji, na 200 izložbenih prostora okuplja preko 1000 tvrtki izlagača iz dvadeset zemalja svijeta, među kojima i najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma.
– Ovim posebnim doprinosom hrvatskoj turističkoj, a time i gastro industriji, želimo približiti ponudu svim posjetiteljima, a ne samo profesionalcima, te time osigurati izvrsnu priliku da se učvrste dosadašnji i sklope novi poslovni i prijateljski kontakti – poručuju organizatori.
Program izlaganja zbilja je bogat, od ponude se izdvaja: prehrambeni proizvodi, sladoledi i konditorski proizvodi, eko i enogastronomija, oprema i ambalaža, vina i alkoholna pića, kava i čajevi, voda, sokovi i sirupi, oprema za serviranje i ambalaža, hotelska i ugostiteljska oprema, informatičko financijski sustavi, tekstilni program za ugostiteljstvo, spa & wellness oprema, namještaj, rasvjeta i dekoracije, uređenje i opremanje okoliša, parketi, podovi, vrata i prozori, klimatizacija i ventilacija…
Predstavit će se i turističke regije, agencije, putovanja, destinacijski management, turizam i nove tehnologije. Osim velikih tvrtki i izlagača poput Metroa, Alce, Leda, Hespa, Lusini grupe… važnost Adriatic Gastro Showa, te njegov utjecaj na gospodarske procese malog i srednjeg poduzetništva regije Dalmacije, posebno u segmentu turizma, su prepoznali i pokroviteljstvom podržali: Ministarstvo poljoprivrede RH, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, grad Zadar i Turistička zajednica grada Zadra.
S obzirom na to da se sajam ipak organizira u jednom od najljepših i najzabavnijih gradova na Jadranu, opuštena atmosfera tijekom svih dana ove manifestacije će biti začinjena dobro poznatim mediteranskim hedonizmom i zadarskim šarmom. Radno vrijeme sajma od srijede do subote od 10 sati do 18.30 sati.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
plivanje
Toniju Mršiću dvostruka titula prvaka Dalmacije
Županija
upozorio oporbu
HDZ-ov Bruno Milin: ‘Obustavom izmjena i dopuna Prostornog plana slijedi betonizacija’
Kultura
zadarski salon mladih
Sitno se broji do otvorenja 21. veljače u Providurovoj palači
Svijet
volodimir zelenskij
Ukrajinski predsjednik spreman zamijeniti kontrolu nad Kurskom za ukrajinske teritorije
Hrvatska
otok zlarin
[VIDEO] Nadzorna kamera snimila trenutak potresa kod Starigrada
Županija
snažno podrhtavanje
Jak potres pogodio Dalmaciju, poprilično se osjetio i oko Zadra!
Županija
velika slučajnost
Gotovo identičan potres pogodio isto područje 2020. godine!
Hrvatska
otok zlarin
[VIDEO] Nadzorna kamera snimila trenutak potresa kod Starigrada
Županija
općina posedarje
Prijavljene pukotine na crkvi Župe Sv. Kuzmana i Damjana u Slivnici
Županija
seizmički aktivno područje