Turistička sezona polako ulazi u završnu fazu. U zadnjih nekoliko godina popularnije su manje turističke destinacije koje turistima nude miran i opušten odmor sa svim potrebnim sadržajem.
Usprkos odgodi svih ranije planiranih manifestacija i događanja, sezona je Vršanima donijela izvrsne i neočekivane rezultate. Prema podatcima sustava eVisitor, od 1. siječnja do 31. kolovoza ove godine ostvareno je 213.751 noćenja i 18.649 dolazaka, što predstavlja 83 posto noćenja i 82 posto dolazaka iz rekordne 2019. godine. Domaći gosti ostvarili su gotovo polovicu noćenja, 99.440 te 5874 dolazaka. Najveći promet ostvaren je u periodu od 25. srpnja do 15. kolovoza, dok je zadnjih petnaest dana kolovoza bilo ekvivalentno istom razdoblju u 2019. godini. Već tradicionalno, najveći je broj njemačkih gostiju, a slijede ih Slovaci i Slovenci. U Turističkoj zajednici Općine Vrsi kažu kako je u srcu sezone pronaći slobodan smještaj bila nemoguća misija.
Ludilo oko Duboke drage
– Sezona je na kraju nadmašila sva očekivanja. Iznajmljivači su mahom zadovoljni, tražio se krevet više, a imali smo period od četiri tjedna kad je bilo nemoguće pronaći slobodan smještaj. Na kraju možemo zaključiti da se dogodila jedna jako lijepa i pozitivna turistička priča koju su svi odradili maksimalno profesionalno u svim sektorima turističke i ugostiteljske ponude, navodi direktorica Turističke zajednice Općine Vrsi, Rafaela Maraš i dodaje kako su promocijom prirodnih ljepota na društvenim mrežama privukli dio turista, ali i influencera.
– Zahvaljujući stalnom angažmanu na društvenim mrežama, a posebno na Instagramu, Duboka draga je ove godine postala iznimno popularna, a time i Vrsi kao turistička destinacija. Nakon fantastične fotografije djevojke u ‘’procipu’’ snimljene 2018. godine u suradnji s renomiranim fotografom Ivom Pervanom, influenceri, domaći i strani gosti ponosno objavljuju svoju verziju iste fotografije na društvenim mrežama te tako promoviraju naše prirodne ljepote, jer na taj prizor nitko ne ostaje ravnodušan te svi pitaju gdje se to nalazi, konstatira direktorica Maraš koja ističi da je Duboka draga samo jedan od bisera kojeg Vrsi imaju.
Uzlazni trend destinacije
– Društvene mreže su lako dostupan način komunikacije s gostima, onim starim i posebno budućima te u narednom razdoblju nastavljamo s istim aktivnostima, a planiramo i pokretanje profila na nama novim mrežama na kojima dosad nismo bili, a sve s ciljem što bolje vidljivosti i prezentacije općine Vrsi, dodaje Maraš.
Ove godine otvoren je i novi turistički ured na glavnoj rivi Mulo u kojem su se posjetitelji mogli informirati o lokalnim, ali i regionalnim znamenitostima. Vrsi, kao turistička destinacija prikladna za obitelji s djecom, već nekoliko godina bilježi uzlazni trend, a ulaganje u infrastrukturu i ponudu zasigurno pridonosi sve većoj prepoznatljivosti na tržištu.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
PREDSJEDNIK SDSS-A
Pupovac: Nećemo dozvoliti ponižavanje srpskog naroda u Hrvatskoj
Crna Kronika
OČEVID U TIJEKU
Prometna nesreća na A1 na čvoru Posedarje, nema ozlijeđenih
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Hrvatska
HRVATSKI „HOMO TURISTICUS“
Poznati novinar i urednik Đuro Tomljenović aktivan je i u mirovini. Urednik je Turizmoteke, turističkog news portala
Nogomet
HRVATSKI KAPETAN
Modrić postao treći stranac po broju nastupa za Real
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Zadar
fantastičan projekt