Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Zračna luka Zadar

Usluga na razini VIP klijentele

Autor: Nikolina Lucić

09.10.2023. 17:41
Usluga na razini VIP klijentele

Foto: Vedran Karuza



Zimski bi period u našem podneblju trebao biti usmjeren na kongresni i poslovni turizam, što se u određenoj mjeri i radi, ali bez dovoljno hotelskog smještaja visoke kategorije, naravno uz popratne kongresne i poslovne dvorane, nikada se uistinu neće promijeniti omjeri dolazaka u špici sezone i ostatku godine. Kongresni i poslovni turisti, poznato je, u destinaciju prvenstveno dolaze poslom, ali se vraćaju zbog ljepota s kojima ih se upozna tijekom kongresa i sastanaka.


Josip Klišamnić, direktor Zračne luke Zadar podsjetio je kako je ZL Zadar ove godine, ranije nego ikada, dosegla brojku od milijun putnika.


– Cilj nam je ove sezone ostvariti oko 1,25 milijuna putnika, što dugujemo destinaciji, jer nitko ne putuje da bi vidio našu luku i njezinu zgradu. Zato sljedeće godine i ranije krećemo sa sezonom letenja, koja će biti dulja. Rast broja putnika govori o navikama u turizmu i popularnosti naše destinacije. Mi smo servis destinacija i na taj se način i razvijamo, prateći sve potrebe i trendove. Proces širenja kapaciteta, s kojim uskoro krećemo, usmjeren je i k primanju putnika koji dolaze iz dalekih destinacija i VIP gostiju, koje želimo zadržati našom diskrecijom i profesionalnošću, rekao je Klišmanić, poručivši kako Zadarska županija ima izvrsne potencijale za investicije, kako u novi hotelski smještaj, tako i u kvalitetnu ponudu.




– Očekujemo rast prometa Ryanaira, ali i povećanje u drugim segmentima. Partneri smo svih sudionika u turizmu i odgovaramo na njihove potrebe, dodao je Klišmanić, kazavši kako i gosti visoke platežne moći putuju niskobudžetnim linijama.


– Ako ne govorimo o putnicima koji dolaze vlastitim zrakoplovima, putovanje Raynairom nije za putnike koji nemaju novca, već za one koji žele što manje vremena potrošiti na samo putovanje. Treba voditi računa o putnicima koji low cost biraju radi učinkovitosti, rekao je Klišmanić.


– Proces pretvorbe brenda u premium kategoriji, kao i repozicioniranje destinacije opasan je sport, jer se ipak moramo osloniti na klijente koji održavaju naše poslovanje. Polagana transformacija ka premium turizmu ključ je uspješne pretvorbe destinacije, kako se ne bi opekli, jer u premuium turizmu nema instant rješenja, zaključio je Martinović, dok je Klišmanić pak najavio nove dogovore i najave linija.