Turistička zajednica Zadarske županije na brojnim inozemnim tržištima predstavlja turističku ponudu Zadarske županije putem virtualnih sajmova, ali i prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica
Razdoblje nemogućnosti održavanja klasičnih turističkih sajmova i radionica diljem svijeta se i dalje nastavlja, no turistička promocija Zadarske županije se ipak intenzivno odvija virtualno.
Planirani su nastupi na najznačajnijim sajmovima koji su u međuvremenu radi pandemije otkazani, i to u Njemačkoj – CMT Stuttgart (najveći kamping sajam u Europi), FREE München (značajni opći sajam), ITB Berlin (najveći poslovni sajam u Europi), a u Nizozemskoj VAKANTIEBEURS (opći turistički sajam za zemlje Beneluksa).
Turistička zajednica Zadarske županije će turizam i cjelokupnu ponudu Zadarske županije promovirati putem online platforme „Croatia Get2Gether“ odnosno nizom virtualnih prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Tako su za veljaču, ožujak i travanj predviđene prezentacije Zadarske regije i definirani datumi održavanja prezentacija za agente iz Slovenije, Poljske i Italije, a pripremaju se još i prezentacije za Beč, München i Bruxelles.
Predstavljanje je predviđeno na način da se sudionicima prikažu brojne ljepote Zadarske županije osobito raznolikost prirode i netaknuta zaštićena područja, gradovi, otoci, primorska i mjesta u zaleđu, kultura, atrakcije, gastronomija, različite mogućnosti smještaja i izleta, doživljaja i sl. Također će se prezentirati i mogućnosti za obiteljski odmor, aktivni odmor, posebice biciklizam i pješački turizam, te niz drugih ideja i preporuka za provođenje odmora u našoj županiji. Svakako će na navedenim prezentacijama biti govora i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti naših destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih turističkih putovanja.
„Ohrabruje činjenica da naši partneri iskazuju veliki interes za predstavljanjem naše županije i na ovakav način te da ipak imamo mogućnost učinkovite promocije na našim najznačajnijim tržištima“ – istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije.
„Prilika je to da, pored klasičnog predstavljanja brojnih mogućnosti koje naša županija različitim turistima pruža, istaknemo kao prednost našu spremnost i sigurnost naših destinacija koja je i ranije našim gostima bila pri vrhu prioriteta, a zahvaljujući čemu je Zadarska županija i u prošloj kriznoj godini ostala među vodećim hrvatskim turističkim regijama" – zaključila je Kadija.
najnovije
najčitanije
Zadar
Prgodan program
Makedonsko kulturno društvo Biljana upriličilo program »Ususret Uskrsu«
Košarka
NBA liga
Cleveland zadnji sudionik drugog kruga, sada ih čeka Boston
Hrvatska
BIVŠA MOSTOVKA
Marija Selak Raspudić gostovala u Nu2: Nisam zbog toga sretna, ali zabrana pobačaja nije rješenje
Nogomet
HNL
Dinamo pobijedio kod Rijeke 2-1 i pobjegao na +4
Sport
Miris oktana
NAGRADA GRADA ZADRA Vesela utrka u kojoj su Fićo i Tesla jedan uz drugoga
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Zadar
Rekordne brojke
[FOTO] Završeno 11. izdanje Wings for Life utrke, pobjednici u Zadru Kristijan Rubinić i Nataša Šustić
Zadar & Županija
Velika utrka
FOTO Točno u 13 sati krenula utrka Wings for Life, 8000 sudionika trče za one koji ne mogu
Zadar
Vremeplov
FOTO Zadar postao pravo središte svijeta oldtimera
Zadar
Poseban dan